27.09.2010. Trio ”Symblema”

slika-Symblema

Salon Cecelja, 19 sati

Trio Symblema

Bojan Čičić, barokna violina
Nika Zlatarić, viola da gamba
Pavao Mašić, čembalo

Program:

Jean-Philippe Rameau      (1683. – 1764.)
Četvrti koncert u B-duru (Pièces de clavecin en concert, 1741.)
La Pantomime
L’Indiscrète
La Rameau

Johann Sebastian Bach     (1685. – 1750.)
Sonata za violu da gamba i čembalo obligato u D-duru,
BWV 1028
Adagio
Allegro
Andante
Allegro

Jean-Marie Leclair     ( 1697. – 1764.)
Sonata za violinu, violu da gamba i basso continuo u D-duru, br. 8, op. 2
Adagio
Allegro
Sarabanda
Allegro assai

* * *

Johann Sebastian Bach
Sonata za čembalo obbligato i violinu u G-duru, BWV 1019
Allegro
Largo
Allegro
Adagio
Cantabile ma poco Adagio
Allegro

Georg Friederich Händel   (1685. – 1759.)
Arija i varijacije u E-duru, HWV 430, čembalo solo

Jean-Phillippe Rameau 
Peti koncert u d-molu (Pièces de clavecin en concert, 1741.)
Fugue La Forqueray
La Cupis
La Marais

O izvođaču:

Ansambl Symblema osnovali su 2009. godine Bojan Čičić, Nika Zlatarić i Pavao Mašić, redom renomirani glazbenici mlađe generacije. Već tijekom studija u Zagrebu, te na visokim školama u Parizu, Londonu, Lausanni, Freiburgu, Oberlinu, Rochesteru i den Haagu, usmjerili su svoj interes prema glazbi baroka i susjednih razdoblja. U svom umjetničkom djelovanju posvetili su se interpretaciji Rane glazbe na originalnim instrumentima i njihovim replikama kombinirajući vlastitu umjetničku intuiciju i kreativnost s povijesno utemeljenom izvođačkom praksom. U tom smislu za naziv ansambla izabrali su symblemu, jednu od brojnih harmonijskih figura barokne glazbe koja objedinjuje disonancu s inače konsonantnim harmonijskim okruženjem kao preduvjet življeg, potpunijeg i neposrednijeg glazbenog doživljaja slušatelja i izvođača. Violinist Bojan Čičić, nekadašnji član Zagrebačkih solista, nakon školovanja u Parizu i Londonu djeluje kao član uglednog European Brandenburg Ensemblea pod vodstvom renomiranog sir Trevora Pinnocka, a kao koncertni majstor surađuje s istaknutim imenima Rane glazbe kao što su Christophe Rousset, Kenneth Weiss i Christophe Coin. Violončelistica Nika Zlatarić nakon studija u Hrvatskoj i SAD-u magistrirala je pri Kraljevskom konzervatoriju u den Haagu u razredu Jaapa ter Lindena, a značajnija koncertna djelatnost veže je uz ansamble poput The Bach Orchestra of The Netherlands, Harmonious Blacksmith, Apollo’s Fire, The Rochester Bach Festival Ensemble, te Publick Musick, dok je kao član Weill Instituta sudjelovala u izvedbama Bachovih kantata u Carnegie Hallu pod vodstvom Tona Koopmana. Nakon studija u Lausanni i Freiburgu, čembalist i orguljaš Pavao Mašić uz kontinuirano je bavljenje ranom glazbom kroz suradnju s inozemnim te svim hrvatskim ansamblima i orkestrima za svoje glazbene uspjehe odlikovan s nekoliko međunarodnih nagrada (Hrvatska, Švicarska, Španjolska) među kojima se izdvaja Grand Prix Bach de Lausanne, te nagrada Ivo Vuljević za najboljeg mladog glazbenika u 2006. godini.