Nedjelja, 21. rujna
Dvorac Trakošćan, Viteška dvorana, 11.00 sati 

Hrvatska glazbena baština – glazba Amanda Ivančića

Ars Antiqua Austria
Gunar Letzbor,
violina i umjetničko vodstvo
Nina Pohn,
violina
Markus Miesenberger,
viola
Peter Trefflinger,
violončelo
Michael Söllner,
rog 1
Adalbert Heitzinger,
rog 2

Amando Ivančić

Divertimento u C-duru za violinu, violu i violončelo
Adagio 
Menuetto –Trio 
Finale: Allegro

Sinfonia u A-duru za prvu violinu, drugu violinu i basso
Andantino
Menuet
Finale

Sinfonia ex G: Violino Primo, Violino Secundo, Cornu Primo, Cornu Secundo, Viola con Basso 
Allegro assai
Andante
Menuet-Trio-Menuet
Allegro

Concertino in Es: Violino Alto Viola, Basso 
Largetto
Menuet-Trio-Menuet
Allegro

Sinfonia in D a 4 Stromenti: Violino 1, Violino 2, Viola obligato e Basso 
Entrada/Allegro, 
Menuetto-Trio-Menuetto, 
Andante, 
“Il Fabro ferraro”/Allegro

Ansambl Ars Antiqua Austria osnovan je u Linzu 1989. s ciljem da se publici predstavi austrijska barokna glazba izvođena na povijesnim instrumentima. Osnovu ansambla čini osam glazbenika pod vodstvom Gunara Letzbora. Sastav se po potrebi proširuje kako bi obuhvatio širi repertoar. Ansambl je održao brojne koncerte istodobno istražujući stvaralaštvo austrijskih baroknih skladatelja. Zahvaljujući neumornom angažmanu Gunara Letzbora, mnoga su zaboravljena djela oživjela u prvoj suvremenoj izvedbi, a njihove nosače zvuka s glazbom Weichleina, Bibera, Contija (u suradnji s mezzosopranisticom Bernardom Fink), Vivianija, Meallija, Arnolda, Caldare, Aufschnaitera, Vilsmayra, Vejvanovskog, Schmelzera, Muffata i naravno J. S. Bacha, popratile su oduševljene kritike. Godine 2000. ansambl je u Bečkom Konzerthausu započeo  ciklus koncerata posvećenom austrijskoj baroknoj glazbi, a od 2001. ima vodeću ulogu u nizu od devedesetak koncerata pod nazivom Sound of Cultures – Culture of Sound s deset različitih programa izvođenih u Beču, Pragu, Bratislavi, Krakovu, Veneciji, Ljubljani, Mechelenu, Budimpešti i Lübecku. Brojni nastupi i turneje samo su ih nedavno odveli na Festival de la Musique Baroque u Ribeauvilléu; Berlinski festival rane glazbe; Festival Printemps des Arts u Nantesu; Mozartfest u Würzburgu s opernom produkcijom u suradnji s Michaelom Schopperom; Tage alter Musik u Herneu; Festival de Musique de Clisson et de Loire Atlantique; Folles Journées u Nantesu; Musée d'Unterlinden u Colmaru; Monteverdi Festival u Cremoni; Festival Baroque du Sablon; Salzburger Festspiele; Vlandern Festival; Festival Bach de Lausanne; Bologna Festival; Vendsyssel Festival; Concerti della Normale u Pisi; Resonanzen u Beču; Klangbogen Wien. Snimka Capricci Armonici sa skladbama Giovannija Buonaventure Vivianija donijela je ansamblu 2002. godine Cannes Classical Award.

Gunar Letzbor studirao je kompoziciju, dirigiranje i violinu u Linzu, Salzburgu i Kölnu. Susreti s Nicolausom Harnoncourtom i Reinhardom Goebelom u njemu su probudili duboku strast prema povijesnim instrumentima i izvodilačkoj praksi, što je rezultiralo brojnim nastupima s ansamblima kao što su Musica Antiqua Köln, Clemencic Consort, La Folia Salzburg, Armonico Tributo Basel i Wiener Akademie, te osnivanjem  vlastitog ansambla Ars Antiqua Austria, posebno posvećenog istraživanju bogatog, ali zanemarenog baroknog repertoara svoje domovine i njezinih susjeda. Rezultat ovog putovanja nisu bile samo neočekivane glazbene dragocjenosti, već i oblikovanje jedinstvenog srednjoeuropskog instrumentalnog zvuka često nadahnutog dubokom duhovnošću. Kao solist i s ansamblom Ars Antiqua Austria, Letzbor je snimio brojne nosače zvuka (koja uključuju i nekoliko svjetskih praizvedbi) s djelima Mozarta, Bacha, Bibera, Muffata, Aufschnaitera, Vivianija, Schmelzera, Weichleina, Vejvanovskog, Vilsmayra i Contija. Mnogi od tih CD-ova nagrađeni su važnim diskografskim priznanjima, uključujući Cannes Classical Award i Amadeusov Disco dell’Anno. Posebno je značajna njegova  snimka sa svjetskom praizvedbom sonata za violinu solo J. J. Vilsmayra i J. P. Westhoffa. Nastupio je na svim važnim europskim festivalima barokne glazbe, uključujući Festival de la Musique Baroque u Ribeauvilléu, Festwochen der Alten Musik u Berlinu, Festival Printemps des Arts u Nantesu, Mozartfest u Würzburgu, Tage alter Musik u Herneu, Folles Journées u Nantesu, Musée d’Unterlinden u Colmaru, Flanders Festival, Festival Bach de Lausanne, Bologna Festival, Resonanzen u Beču, Klangbogen Wien, Monteverdi Festival u Cremoni, te u Münchenskoj državnoj operi i Salzburškom festivalu. Predavao je na Visokoj školi za glazbu u Lübecku i Beču, a kao cijenjeni pedagog vodi ljetne tečajeve diljem Europe.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama. Saznaj više