Branko Mihanović, oboa
Ljerka Očić, orgulje
Girolamo Frescobaldi
Toccata I (dal Libro II)
Tomaso Cecchini
Tri sonate za obou i orgulje
Domenico Zipoli
Sonata per organo (della Sonata op.5. br.7 di A. Corelli)
Preludio
Corrente
Sarabanda
Giga
Francesco Geminiani
Sonata za obou i orgulje u e-molu
Adagio
Allegro
Largo
Vivace
Bernardo Pasquini
Toccata IV
George Frideric Händel
Sonata za obou i continuo br. 2 u B-duru, HWV 357
Andante
Grave
Allegro
Antonio Vivaldi
Koncert za orgulje op.3. br.9 u D-duru, RV 230
Allegro
Larghetto
Allegro
Giuseppe Sammartini
Sonata u G-duru za obou i orgulje
Andante
Allegro
Affetuoso
Allegro assai
Oboist Branko Mihanović pohađao je Muzičku akademiju u Zagrebu te diplomirao na Visokoj državnoj glazbenoj školi u Freiburgu u klasi Heinza Holligera. Bio je solo oboist Opere HNK u Zagrebu te od 1984. do 2001. prvi oboist orkestra Zagrebačke filharmonije. Godine 2001. izabran je za docenta, a od 2013. za redovnog profesora oboe na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Solistički je nastupao u većini europskih zemalja, Kini, Južnoj Americi, SAD-u te održao brojne koncerte uz pratnju renomiranih hrvatskih I inozemnih orkestara. Ravnateljem Opere HNK u Zagrebu imenovan je u dva mandata u razdoblju od 2005. do 2013. godine. Godine 2016. imenovan je umjetničkim ravnateljem Osorskih glazbenih večeri. Bio je član žirija domaćih i međunarodnih natjecanja kao i mnogobrojnih komornih ansambala poput Zagrebačkog puhačkog trija, Zagrebačkog puhačkog ansambla, ansambla Musica viva, ansambala Cantus i Acoustic project. Brojne snimke ostvario je za Croatia records, Cantus, Aquaria records, Orfej te potrebe Hrvatskog radija. Dobitnik je strukovne nagrade Milka Trnina Hrvatskog društva glazbenih umjetnika.
Ljerka Očić, jedna je od najistaknutijih hrvatskih glazbenih umjetnica. Nastupala je u gotovo svim europskim zemljama, SAD-u, Australiji, Japanu, Maleziji, Rusiji, Azerbajdžanu, Gruziji, Sibiru, Ukrajini, Moldaviji, na znamenitim orguljama, te u okviru glazbenih sezona svjetskih metropola, od New Yorka do Moskve, Tokya, Sidneya, Kuala Lumpura, održavši preko 1300 koncerata. U okviru tematskih koncertnih programa predstavila je cjelokupne orguljske opuse F. Mendelssohna, C. Francka, J.Brahmsa i F. Dugana, te je tijekom dvije koncertne sezone (2013- 2015) održala 20 koncerata u okviru projekta Europska orguljska glazba kroz razdoblja i stilove od 16. do 21. stoljeća. Drži majstorske tečajeve iz interpretacije u zemlji i inozemstvu. Članica je međunarodnih žirija orguljaških natjecanja. Do sada je snimila 30 nosača zvuka za domaće i inozemne diskografske kuće. Autorica je niza televizijskih i radijskih emisija posvećenih orguljskoj glazbi. Bavi se publicistikom, te je uz stručne članke, redaktorski i istraživački rad na hrvatskoj orguljskoj literaturi, 2004. objavila knjigu eseja Orguljska umjetnost u izdanju Matice hrvatske. 2006. objavila je i knjigu na temu novog metodičkog pristupa podučavanju orgulja. Učestalo je pozivana na europske glazbene akademije (Ljubljana, Weimar, Mannheim, Trossingen, Verona) na gostovanja u okviru Erasmus programa. Od studenog 2014. do 2019. prodekanica je za međunarodnu i međuinstitucionalnu suradnju na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Dobitnica je niza prestižnih međunarodnih i domaćih priznanja, od nagrade Milka Trnina do nekoliko diskografskih nagrada Porin, pedagoških nagrada, Nagrade Grada Zagreba, najviše državne nagrade Vladimir Nazor, te odlikovanja Reda DANICE SA LIKOM MARKA MARULIĆA za doprinos kulturi. 2017. stekla je doktorat umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu sa temom Europska orguljska glazba kroz razdoblja i stilove od 16. do 21. stoljeća. Autorica je sveučilišnog udžbenika za kolegij Povijesna izvođačka praksa pod nazivom „Europske orguljske škole od 16. do 19. stoljeća“