Katarina Toplek Horvat, sopran
Veronika Lemishenko, harfa
Vedran Lesar, orgulje
Johann Sebastian Bach
Partita br.1 za violinu solo u h-molu, BWV 1002
Bouree
Claudio Monteverdi
Oblivion Soave iz opere Krunidba Popeje
Giovanni Battista Pergolesi
Tre giorni son che Nina
Antonio Vivaldi
Vieni, o mio Diletto
Johann Sebastian Bach
Sonata br.3 violinu solo u C-duru, BWV 1005 (arr. Saint-Saens i Salzedo)
Lamento
Johann Sebastian Bach
Mein gläubiges Herze, frolocke, arija iz kantate Also hat Gott die Welt geliebt, BWV 68
Johann Sebastian Bach
Quia respexit, arija iz Magnificata, BWV 243
Georg Friedrich Händel
If guiltless blood be your intent, arija iz oratorija Susanna HWV 66
Antonio Vivaldi
Koncert u C-duru, RV 534, (arr. K.Bundock-Moore)
Allegro
Largo
Allegro
Georg Friedrich Händel
How beautiful are the feet, arija iz oratorija Mesija, HWV 56
Georg Friedrich Händel
Here amid the shady woods, arija iz oratorija Alexander Balus, HWV 65
Marc Antonio Cesti
Ah! Quanto e vero, arija iz opere Il pomo d´oro
Katarina Toplek Horvat je započela učiti solo pjevanje na Glazbenoj školi u Varaždinu u klasi Darije Hreljanović. Studij pjevanja završila je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, Područni odsjek Rijeka, u klasi Olge Šober. Usavršavala se na seminarima istaknutih pedagoga kao što su Eva Blahova, Claudia Visca, Silvia Dalla Benetta, Maria Costanza Nocentini i Giorgio Surian. Sudjelovala je na brojnim međunarodnim natjecanjima gdje je ostvarila zapažene rezultate, a posebno se ističe završnica opernog natjecanja Belvedere 2016. u Cape Townu. Nastupala je s Varaždinskim komornim orkestrom, Riječkim opernim orkestrom te drugim vokalnim i instrumentalnim sastavima. Trenutno je solistica u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku, gdje pjeva glavne i naslovne uloge. Osim u Osijeku, operne je uloge ostvarila u HNK Ivan pl. Zajc u Rijeci, HNK u Zagrebu, na Međunarodnoj ljetnoj školi barokne glazbe i plesa Aestas musica u Varaždinu te na opernom festivalu Savonlinna u Finskoj.
Harfistica Veronika Lemishenko je srednju školu završila u klasi Larise Klievtsove na Državnoj glazbenoj školi Lyceum u Harkivu, a akademsko obrazovanje stekla je u klasi Milde Agazarian na Muzičkoj akademiji Gnesin u Moskvi. Dodatno se usavršavala na Studiju za ranu glazbu u Italiji u klasi Mare Galassi i na Nacionalnom umjetničkom sveučilištu u Argentini u klasi Oscara Rodrigueza do Campa i Mare Diniello. Laureatkinja je niza međunarodnih natjecanja - u Walesu, Francuskoj, Španjolskoj, Ukrajini, Češkoj, Bugarskoj, Rusiji, Grčkoj i Singapuru. Stalno drži majstorske i glazbene radionice diljem Evrope, Azije i Amerike, a kao gostujuća predavačica sudjelovala je na brojnim međunarodnim festivalima (La Folle journee i Camac Festival, HarpMaster Festspiele u Švicarskoj, Vienna Harp days, Harpa GRAZiosa, Lisboa Harp Seminar, Arppa Viggianes te Midwest TN Harpfest u SAD-u). Kao solistica i članica orkestra svirala je u svjetski poznatim glazbenim dvoranama kao što su Royal Academy of Music (Engleska), Berliner Philharmonic, Vienna Konzerthaus, Paris Philharmonic, Teatro La Fenice, Rudolfinum (Češka), Esplanade (Singapur). Objavila je dva CD-a i sudjelovala u nekoliko snimanja kao solistica te u komornom sastavu i orkestru. Članica je svjetskoj odbora direktora za kongres harfista, umjetnička je ravnateljica natjecanja i festivala Glowing Harp te članica odbora European Union of Musical competitons for Youth (EMCY). Trenutno je prva harfistica u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku te gostujuća solistica u Nacionalnom simfonijskom orkestru Ukrajine.
Vedran Lesar glazbu je počeo učiti najprije privatno, da bi svoje je glazbeno obrazovanje nastavio u Glazbenoj školi u Varaždinu gdje je učio klavir u klasi Magdolne Čavlek. Po završetku srednjoškolskog glazbenog obrazovanja s teorijom glazbe i klavirom kao glavnim predmetima, kao i opće gimnazije, upisuje integrirani preddiplomski i diplomski studij muzikologije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Tijekom studija povremeno objavljuje članke u časopisu Cantus, službenom glasilu Hrvatskoga društva skladatelja, a akademsku godinu 2017/18. provodi na Visokoj školi za glazbu Franz Liszt u Weimaru kao stipendist programa Erasmus Plus. Završetkom studija 2019. godine stekao je titulu magistra muzikologije. Od 2020. do 2023. godine zaposlen je u Umjetničkoj školi Miroslav Magdalenić Čakovec kao učitelj klavira i korepetitor solističkih instrumenata, a od rujna 2023. predaje glazbenu umjetnost u Srednjoj školi Oroslavje. Godine 2021. upisuje doktorski studij muzikologije na Sveučilištu u Zagrebu u sklopu kojeg se bavi recepcijom Richarda Wagnera u Hrvatskoj. Kao korepetitor surađivao je s više različitih umjetnika i ansambala.