Crkva sv. Nikole
Srijeda, 26.rujna, 20 sati
 

Chiyomi Yamada, glas
Toyohiko Satoh, lutnja
Walter van Hauwe, blokflaute

buy dissertation online order here essaylib Program:

Glazba iz Nizozemske 17. stoljeća i djela Toyohika Satoha

Corrnelis Thymanszoon Padbrué
Aen Roosemonds oogen

Nicholas Vallet
La Mendiante Fantasye  Jan Pieterszoon Sweelinck
Garrula Rondinella Constantijn Huygens
Morte dolce / Pathodia Sacra et Profana Johann Schop
 Pavaen Lachrimae Toyohiko Satoh
Aka to bai, novogodišnja pjesma iz Nagasakija (2013)
Nen-ne Koroichi, uspavanka s područja Nara (2012)
Zuizui Zukkorobasi, dječja pjesmica s područja Tokija (2013)
Nen-nyako korochako, uspavanka s područja Akita (2012)
Fuki no kyoku, tradicionalna japanska melodija(1982)
Sendo no yanma, uspavanka s područja Yamagata (2007)
Antagata dokosa, dječja pjesma s područja Kumamoto  (2012)
Yokai, stari napjev iz Tanegashima (2009)
Kochae bushi, Edo Minyo (2008)
 
O izvođaču:
Chiyomi Yamada je rođena 1956. godine u Fukuoki u Japanu. Nakon diplome na Muzičkoj akademiji u Tokiju, odlazi u Den Haag gdje na Kraljevskom konzervatoriju studira baroknu glazbu u klasi Mariusa van Altene i dr. Rebecce Stewart. Uskoro počinje nastupati kao  članica sastava Renaissance Capella dr. Rebecce Stewart. To rano iskustvo utjecalo je na njeno  poimanje renesansne polifonije i gregorijanske glazbe. Usto postaje pjevačica ansambla Alba Musica Kyo pod ravnanjem Toyohika Satoha. S tom skupinom nastupa na festivalima u Nizozemskoj, Belgiji, Mađarskoj, Španjolskoj, Portugalu, Italiji i Kanadi. Jedinstvena kombinacija njezine muzikalnosti, inteligencije, vokalne jasnoće i profinjenosti neprekidno  oduševljava različitu publiku te joj osigurava stabilno mjesto u svijetu rane glazbe. Njezina diskografija obuhvaća niz naslova: Two Orphean Masters (Dowland i Purcell), Music in Dejima, Love and Musical Drama (glazba talijanskog ranog baroka), Works of Toyohiko Satoh (I. i II.), Landini & his time, Machaut & his time, Music of Shakespeare, Dawn to the West (Japanske pjesme).
Od 2002. godine, gospođa Yamada živi u Japanu, razvijajući novi projekt koji se temelji na zajedničkoj japansko-evropskoj kulturalnoj povijesti.
 
 
Toyohiko Satoh je rođen 1943. godine u Japanu. Nakon studija u Tokiju, 1968. godine odlazi u Švicvarsku, Basel, gdje na Scholi Cantorum Basiliensis studira lutnju. Od 1970.  kada prvi  na svijetu objavljuje LP posvećen isključivo lutnji, intenzivno snima za izdavačke kuće kao što su Telefunken, Philips, Channel Classics i Carpe Diem, a mnoga od tih izdanja su osvojila nagrade. Brojne zajedničke snimke s drugim svjetski poznatim glazbenicima također su mu donijele niz počasti i nagrada.  Njegov prvi nastup u Carnegie Recital Hallu 1982. godine, The New York Times je proglasio senzacionalnim. Nastupa na festivalima diljem svijeta. Od 1973. do 2004. godine je bio profesor lutnje na Kraljevskom konzervatoriju u Den Haagu, a njegovu su klasu činili nadareni studenti iz cijelog svijeta. Često drži majstorske tečajeve diljem svijeta.
Od 1981. godine je aktivan i kao skladatelj. Svoje je skladbe izveo na nekoliko festivala. 2000. godine je postao predsjednik Japanskog društvo za lutnju i ranu gitaru. Od 2014. godine stalno živi u Japanu, trudeći se uskladiti tradicionalnu japansku filozofiju i zapadnu glazbu. Majstor je japanske „ceremonije čaja“ i izučava noh dramu.
   
Dugogodišnju povezanost s tradicionalnom literaturom za blok-flautu Walter van Hauwe ne očituje  samo kao solist nego i kao član ansambala Quadro Hotteterre (1969.) s Keesom Boekeom (blok-flauta) te Little Consort s Toyohikom Satohom (lutnja). Na mnogim je nastupima i snimkama svirao kako blok-flautu tako i traverso s glazbenicima kao što su Nicolaus Harnoncourt, Gustav Leonardt i Frans Brüggen. S Fransom Brüggenom i Keesom Boekeom je 1971. osnovao  kontroverzni eksperimentalni ansambl blok-flauti Sour Cream. Otkrića do kojih je tamo došao proučavajući glazbu iz razdoblja dužeg od šest stoljeća, a vezana uz tehnike blok-flaute i interpretaciju raznih glazbenih stilova, Van Hauwe je opisao u stručnoj metodi u tri dijela objavljenoj pod nazivom The Modern Recorder Player u izdanju Schott London te prevedenoj na nekoliko jezika. S godinama raste njegova sklonost suvremenoj literaturi te brojne skladatelje poput Franca Donatonija, Isanga Yuna nadahnjuje da pišu za blok-flautu. Od 1971. je profesor na Konzervatoriju u Amsterdamu, gdje je razvio kontroverzni obrazovni sustav koji privlači studente iz cijeloga svijeta, a od 2006. do umirovljenja 2013. godine je bio i voditelj odjela za razvoj obrazovanja. Od 1988. radi na vrlo detaljnom Katalogu suvremene glazbe za blok-flautu i na Katalogu povijesnog repertoara za blok-flautu, koji zajedno sadrže više od 9000 naslova djela nastalih od 16. stoljeća do danas.
Dobitnik je prestižne nizozemske nagrade Prince Bernard Music Award za cjelokupni rad 2002. godine.