Subota, 22. rujna, 11.00 sati
Dvorac Trakošćan, Viteška dvorana
Concerto grosso op.6 no.1 u D-duru
Largo
Allegro
Largo – Allegro
Allegro
Largo
Allegro
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za violončelo u a-molu, RV 418
Allegro
Largo
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za gudače u A-duru, RV 158
Allegro molto
Andante molto
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za dvije violine, violoncello, gudače i čembalo u d-molu, RV 565
Allegro
Larghetto e spiritoso
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za gudače u g-molu, RV 157
Allegro
Largo
Allegro O izvođaču: Japanski Orkestar Libera Classica specijaliziran je za glazbu 18. stoljeća koju izvodi na autentičnim instrumentima ili replikama autentičnih instrumenata. Utemeljio ga je ugledni japanski čelist i dirigent Hidemi Suzuki 2001. godine, a radom je započeo u svibnju 2002. Trenutno ima više od 30 članova, koji ne djeluju samo u Japanu, već i u brojnim europskim ansamblima kao što su Orchestra of the Eighteenth Century ili Les Arts Florissants i drugi. Orkestar redovito nastupa u Tokiju u dvorani Hamarikyu Asahi, a ti su koncerti snimljeni i objavljeni u izdanju TDK Arte dell'arco. Orkestar se posebno specijalizirao za izvedbe djela Wolfganga Amadesu Mozarta i Josepha Haydna, a njegove izvedbe, prema mnogim kritičarima, karakteriziraju velika izražajnost i novi interpretativni pristup.
Hidemi Suzuki je glazbenu izobrazbu stekao u Toho Gakuen School of Music u Tokiju, s fokusom na čelo i dirigiranje. Nakon uspješne karijere modernog violončelista, otišao je u Nizozemsku 1984. godine kako bi studirao barokno čelo u klasi nizozemskog pionira izvođenja glazbe na autentičnim instrumentima, Annera Bylsme. Suzuki je osvojio prvu nagradu na Prvom međunarodnom natjecanju baroknih violončelista u Parizu 1986. godine. Bio je član sastava Orchestra of the Eighteenth Century pod ravnanjem Fransa Brüggena od 1985. do 1993., a zatim glavni violončelist u La Petite sa Sigiswaldom Kuijkenom između 1992. i 2001. godine. Predavao je barokno čelo na Royal Conservatory of Brussels od 1994. do 2000. godine. Njegovi studenti su, među ostalima, bili Antje Geusen, Christoph Theinert Tormod Dalen i Mime Yamahiro.
Suzuki se 2001. godine vraća u Japan, gdje predaje na fakultetu Tokyo National University of Fine Arts and Music. 2001. osniva i postaje dirigentom sastava Orchestra Libera Classica, koji glazbu izvodi na starim instrumentima s fokusom na Haydna i klasicizam. Član je sastava Bach Collegium Japan, Boccherini Quartet Tokyo i kvarteta Mito dell'Arco. S meksičkim stručnjakom, Luisom Emiliom Rodriguezom, je radio na rekonstrukciji povijesno autentične metode izrade gudala.
Suzuki je prvi japanski čelist koji je snimio Šest suita za violončelo solo Johanna Sebastiana Bacha na povijesnom instrumentu, 1995. godine; primio je nagradu Artistic Creation Prize Agencije za kulturne poslove japanske vlade iste godine. Osvojio je a Diapason d'Or u Francuskoj za svoju snimku ranih djela Ludwiga von Beethovena; njegove snimke Haydnovih koncerata za violončelo s La Petite Bande su osvojile Record Academy Award u Japanu. Osim toga, snimio je sonate za violončelo Francesca Geminianija, koncerte za violončelo Carla Philippa Emanuela Bacha s Bach Collegium Japan i komornu glazbu Georgea Friedricha Händela.
Dvorac Trakošćan, Viteška dvorana
HIDEMI SUZUKI & ČLANOVI ORCHESTRA LIBERA CLASSICA
Natsumi Wakamatsu, Kaori Toda, Nao Takahashi, Rieko Ikeda, violine
Hiroshi Narita, viola
Hidemi Suzuki, violončelo
Hiroshi Kaneko, lutnja
Naoki Ueo, čembalo
KONCERT UZ BAROKNU KAVU
Program: Arcangelo CorelliConcerto grosso op.6 no.1 u D-duru
Largo
Allegro
Largo – Allegro
Allegro
Largo
Allegro
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za violončelo u a-molu, RV 418
Allegro
Largo
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za gudače u A-duru, RV 158
Allegro molto
Andante molto
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za dvije violine, violoncello, gudače i čembalo u d-molu, RV 565
Allegro
Larghetto e spiritoso
Allegro Antonio Vivaldi
Koncert za gudače u g-molu, RV 157
Allegro
Largo
Allegro O izvođaču: Japanski Orkestar Libera Classica specijaliziran je za glazbu 18. stoljeća koju izvodi na autentičnim instrumentima ili replikama autentičnih instrumenata. Utemeljio ga je ugledni japanski čelist i dirigent Hidemi Suzuki 2001. godine, a radom je započeo u svibnju 2002. Trenutno ima više od 30 članova, koji ne djeluju samo u Japanu, već i u brojnim europskim ansamblima kao što su Orchestra of the Eighteenth Century ili Les Arts Florissants i drugi. Orkestar redovito nastupa u Tokiju u dvorani Hamarikyu Asahi, a ti su koncerti snimljeni i objavljeni u izdanju TDK Arte dell'arco. Orkestar se posebno specijalizirao za izvedbe djela Wolfganga Amadesu Mozarta i Josepha Haydna, a njegove izvedbe, prema mnogim kritičarima, karakteriziraju velika izražajnost i novi interpretativni pristup.
Hidemi Suzuki je glazbenu izobrazbu stekao u Toho Gakuen School of Music u Tokiju, s fokusom na čelo i dirigiranje. Nakon uspješne karijere modernog violončelista, otišao je u Nizozemsku 1984. godine kako bi studirao barokno čelo u klasi nizozemskog pionira izvođenja glazbe na autentičnim instrumentima, Annera Bylsme. Suzuki je osvojio prvu nagradu na Prvom međunarodnom natjecanju baroknih violončelista u Parizu 1986. godine. Bio je član sastava Orchestra of the Eighteenth Century pod ravnanjem Fransa Brüggena od 1985. do 1993., a zatim glavni violončelist u La Petite sa Sigiswaldom Kuijkenom između 1992. i 2001. godine. Predavao je barokno čelo na Royal Conservatory of Brussels od 1994. do 2000. godine. Njegovi studenti su, među ostalima, bili Antje Geusen, Christoph Theinert Tormod Dalen i Mime Yamahiro.
Suzuki se 2001. godine vraća u Japan, gdje predaje na fakultetu Tokyo National University of Fine Arts and Music. 2001. osniva i postaje dirigentom sastava Orchestra Libera Classica, koji glazbu izvodi na starim instrumentima s fokusom na Haydna i klasicizam. Član je sastava Bach Collegium Japan, Boccherini Quartet Tokyo i kvarteta Mito dell'Arco. S meksičkim stručnjakom, Luisom Emiliom Rodriguezom, je radio na rekonstrukciji povijesno autentične metode izrade gudala.
Suzuki je prvi japanski čelist koji je snimio Šest suita za violončelo solo Johanna Sebastiana Bacha na povijesnom instrumentu, 1995. godine; primio je nagradu Artistic Creation Prize Agencije za kulturne poslove japanske vlade iste godine. Osvojio je a Diapason d'Or u Francuskoj za svoju snimku ranih djela Ludwiga von Beethovena; njegove snimke Haydnovih koncerata za violončelo s La Petite Bande su osvojile Record Academy Award u Japanu. Osim toga, snimio je sonate za violončelo Francesca Geminianija, koncerte za violončelo Carla Philippa Emanuela Bacha s Bach Collegium Japan i komornu glazbu Georgea Friedricha Händela.