Srijeda, 28. rujnaLA TERCIA REALIDAD
Velika koncertna dvorana HNK u Varaždinu, 19 sati
Koncert uz flamenco
Ansambl TERCIA REALIDAD  
Mariona Castells, flamenco plesačica Pablo Zapico, barokna gitara Daniel Garay, udaraljke
Jorge Jiménez, barokna violina i umjetničko vodstvo logo-hnk-copy
 

Program:

Gaspar Sanz (oko 1640.-oko 1710.)
Jacaras
Domenico Scarlatti (1685.-1757.)
Sonata u A-duru, K. 208
Santiago de Murcia (1673.-1739.)
Cumbees
Gaspar Sanz Canarios (in A)
Santiago de Murcia Fandango
xxxxxxxxx
Popular Playera
Gaspar Sanz Pavadas por la D. Con Pardidas al Aire Espaňol
Ludovico Roncalli (17. Stoljeće)
Passacaglia
Santiago de Murcia Folias Gallegas
Domenico Scarlatti Sonata u d-molu, K. 213
Gaspar Sanz Canarios (in D)
Domenico Scarlatti (attrib.)
Fandango di Sig. Scarlatte
 

O izvođaču:

TERCIA REALIDAD Ime ansambla inspirirano je Cervantesovim izrazom iz 16. stoljeća „Tercia Naturaleza“, koji označava treću stvarnost, mjesto gdje se nestvarno i stvarno spaja i miješa. Tercia Realidad je utopija Jorgea Jimeneza u kojoj se glazba vraća svojim korijenima – pojavljuje se kao jezik za izražavanje osjećaja i kao spoj osobnosti, ideja i zvuka.
Tercia Realidad ne samo izvodi, nego i kreira glazbu tijekom izvedbe, zahvaljujući čemu je njihov koncert jedinstveno iskustvo za publiku i za glazbenike. Obuhvativši repertoar od glazbe trinaestog stoljeća do suvremene glazbe, ansambl je nastupio na festivalima i koncertnim ciklusima: Early Music Festivalu u Stary Saczu (u Poljskoj), Fabulous Fringeu u sklopu festivala Utrecht Early Music Festival, Baroque Days Akbank Sanatu u Istanbulu (Turska), Noches en los Jardines del Alcázar u Sevilli (u Španjolskoj), Colegio de los Ingleses de Valladolid (u Španjolskoj), Bachfest Cochabamba (u Boliviji), u sklopu koncertne sezone na Sveučilištu Bogazici u Istanbulu (u Turskoj), na Festivalu de Musica Sacra de Sagunt (u Španjolskoj), Temporada de música de cámara del Convento de Santa Clara u Sevilli (u Španjolskoj), i na mnogim drugima.
 
JORGE JIMENEZ, violina i umjetničko vodstvo11406689_10155690792420725_4590131306435972338_n
Jorgeova strast prema violini i glazbi najviše kvalitete omogućila mu je da usmjerava, dirigira i vodi međunarodne ansamble diljem Europe. Poznat je po temeljitosti i uzbudljivom pristupu prilikom izvođenja glazbe u stilu i na instrumentima koji pripadaju određenom razdoblju, od srednjeg vijeka do 21. stoljeća.
Jorge je osnivač i voditelj Xacone, ansambla u rezidenciji Girton Collega u Cambridgu. Prvi puta su nastupili u Koncertnoj dvorani Wigmore Hall u Londonu 2005. godine, zatim diljem Španjolske, Nizozemske, Njemačke i uzduž Velike Britanije.
Jorge je 2008. godine osnovao ansambl Tercia Realidad, programe kojeg je osmislio i vodio i prezentirao na festivalima i mjestima poput Oude Muziek Festivala u Utrechtu, Jardines del Real Alcazar u Sevilli, Colegio de Los Ingleses u Valladolidu, Circulo de las Artes de Lugo, Sveučilišta u Huelvi, Albert Long Halla u Istanbulu, Stary Sacz Festivala u Poljskoj i mnogih drugih.
Jorge je pozvan i da vodi glazbene sastave poput Forme Antiqve (iz Španjolske), La Tempestada (iz Španjolske), The Retrospect Ensemble (iz Londona – Velike Britanije), The Scholars Baroque Ensemble (iz Velike Britanije), Accademia dei Desiosi (iz Italije), L'Harmonia del Parnas, i Solistas de la Orquesta Barroca de Sevilla, između ostalih.
Dogovori za vodstvo i dirigiranje, uključuju obaveze poput koncertnog majstora orkestara: španjolskog Orquesta del Principado de Asturias, belgijskog Philarmonic Orkest van de Vlaamse Opera i poljskog Capella Cracovensis, kao i povremeno vođenje operne kuće Kiez Oper iz Berlina i poljskog festivala, Festival Bachowski Swidnica Orchestra.
Snimao je za tvrtke poput Atlantic Records, Naxos, Hyperion, DLR-Capriccio, Lindoro, La Ma de Guido i Prometeo, ali i za mnoge druge.
Kao solist, Jorge je prošao cijelu Europu i Južnu Ameriku i izvodio recitale u Istanbulu, Sevilli, Barceloni, Londonu, Manchesteru, Berlinu, Madridu, Parisu, Varaždinu, Cochabambi.
Njegova mnogostranost kao svirača raznih repertoara vodi ga prema sviranju na violini koju je Ruggieri izradio 1680. u Cremoni i  1797. Neapolitan J&A Gagliano ljubazno posudio od  Jonathana Spareya.