Četvrtak, 29. rujna
Franjevačka crkva, 20 sati
Ansambl LA TEMPESTAD Eugenia Boix, sopran
Guillermo Peňalver, flauta Pablo Suárez, violina Pablo Prieto, violina Antonio Clares, viola Guillermo Turina, violončelo Jorge Muňos, violone Silvia Márquez, čembalo i umjetničko vodstvo Komorni vokalni ansambl Glazbene škole u Varaždinu Dada Ruža, voditeljica Komornog vokalnog ansambla
Narcissus, uvertira
Overture Grave Minuet Allegro José de Torres y Martínez Bravo (1665.-1738.)
Sacros deseos, responsorio a 8
Juan Oliver y Astorga (1733.-1830.)
Iz 12 Italian songs
Se mai senti spirarti sul volto
Ch’io mai vi possa lasciar
Almen se non poss’io seguir
Domenico Scarlatti Sonata u d-molu, K. 90
Grave Allegro (bez oznake) Allegro Juan Oliver y Astorga Iz 12 Italian songs
L’ameró, saró costante
Cangia quel tuo rigore
Domenico Scarlatti Sonata u e-molu, K. 81
Grave Allegro Grave Allegro Manuel Narro (oko 1729.-1776.)
Koncert za čembalo i gudače
Allegro presto Adagio Allegro José de Tores y Martínez Bravo La gloria se admire, villancico a 8
Juan Oliver y Astorga Iz 12 Italian songs
Amo te solo
Parto ma tu ben mio
Di tante sue procelle
Domenico Scarlatti Sonata u d-molu, K. 89
Allegro Grave Allegro Domenico Scarlatti Piangete, occhi dolenti, komorna kantata
Ovisno o repertoaru kojeg izvode, veličina ansambla može varirati između malog do srednje velikog, kojeg čine umjetnici izučavani na najpoznatijim španjolskim i europskim glazbenim konzervatorijima i izvježbani u najprestižnijim ansamblima sličnog programskog usmjerenja; nastupali su s Orchestra of the 18th Century, Amsterdam Baroque Orchestra, European Union Baroque Orchestra, La Stravaganza, the Baroque Orchestra of Seville, Al Ayre Español, La Real Cámara, i El Concierto Español, i još mnogima, zahvaljujući čemu su se njihove izvedbe proširile iz Španjolske u ostatak Europe, Izrael, Ameriku i Kinu. Njihova „ekspresivnost i zanos“ koje glazbeni kritičari pripisuju izvedbama La Tempestada, rezultirala je pozivima za nastupe u prestižnim dvoranima i na festivalima rane glazbe, od kojih su neki Kraljevsko kazalište u Madridu, festival Musika-Música u palači Euskalduna u Bilbau, Early Music Festival u Aranjuezu, međunarodni festivali u Daroci, Cádizu, Sevillu, Marbelli, and Santillani del Mar, II Sacred Music Series u Almeríji, VII International Festival of Music Interpretation u Jaci, Musical May u Bolei (Huesca), Festival Pau Casals u El Vendrellu, Early Music Series u Kraljevskoj kapeli svete Izabele (Zaragoza), madridska Cantata Series u Vijećnici.
Članovi La Tempestada pozivani su, osim da nastupaju, da predaju (na Nacionalnom konzervatoriju u La Pazu, Akademiji za ranu glazbu u Gijónu itd.) i da sudjeluju u društvenim programima (Orchestra of New Men u Santa Cruzu, Bolivija i Active Festival u Gijónu, za oboljele od Alzheimerove bolesti).
Nakon odličnih recenzija kritičara koje su primili za Caro Dardo: Sopranos y castrati en el Londres de Farinelli (MAA 006, 2007) i Carl Philipp Emanuel Bach: Música a tres (Arsis 4204, 2009), posebnu pozornost zaslužila je njihova nedavno objavljena snimka 12 Londonskih simfonija Josepha Haydna koju je obradio J.P. Salomon. To je prva snimka Salomonovih aranžmana u svijetu; sponzoriralo ju je Ministarstvo kulture Murcije i Címbalo Productions (Música Antigua Aranjuez, 2012).
La Tempestad, jedan od osnivača GEMA-e (Udruženja španjolskih ansambala za ranu glazbu), primio je potporu Nacionalnog instituta za kazališnu umjetnost i glazbu i od 2012. godine je smješten u Auditorijumu i Kongresnom centru regije Murcia. La Tempestad je nedavno primio nagradu „Promúsicos 2011“ udruge Promúsica iz Murcije.
Franjevačka crkva, 20 sati
Ansambl LA TEMPESTAD Eugenia Boix, sopran
Guillermo Peňalver, flauta Pablo Suárez, violina Pablo Prieto, violina Antonio Clares, viola Guillermo Turina, violončelo Jorge Muňos, violone Silvia Márquez, čembalo i umjetničko vodstvo Komorni vokalni ansambl Glazbene škole u Varaždinu Dada Ruža, voditeljica Komornog vokalnog ansambla
Program:
Di tante sue procelle
Domenico Scarlatti (1685.-1757.)Narcissus, uvertira
Overture Grave Minuet Allegro José de Torres y Martínez Bravo (1665.-1738.)
Sacros deseos, responsorio a 8
Juan Oliver y Astorga (1733.-1830.)
Iz 12 Italian songs
Se mai senti spirarti sul volto
Ch’io mai vi possa lasciar
Almen se non poss’io seguir
Domenico Scarlatti Sonata u d-molu, K. 90
Grave Allegro (bez oznake) Allegro Juan Oliver y Astorga Iz 12 Italian songs
L’ameró, saró costante
Cangia quel tuo rigore
Domenico Scarlatti Sonata u e-molu, K. 81
Grave Allegro Grave Allegro Manuel Narro (oko 1729.-1776.)
Koncert za čembalo i gudače
Allegro presto Adagio Allegro José de Tores y Martínez Bravo La gloria se admire, villancico a 8
Juan Oliver y Astorga Iz 12 Italian songs
Amo te solo
Parto ma tu ben mio
Di tante sue procelle
Domenico Scarlatti Sonata u d-molu, K. 89
Allegro Grave Allegro Domenico Scarlatti Piangete, occhi dolenti, komorna kantata
O izvođaču:
LA TEMPESTAD La Tempestad, osnovan 2000. godine, ključan je ansambl na sceni španjolske rane glazbe. Instrumentalni fokus ansambla, s nepogrješivom sklonošću prema komornoj glazbi, moguće je razaznati u redovnom programu za kvintet Boccherinija, Bachovoj Muzičkoj ponudi, J. Ph. Rameauovom djelu Pièces en concert, C.P.E. Bachovom kasnijem triju ili Haydnovim Londonskim simfonijama, bez zapostavljanja španjolskih umjetnika poput A. Solera, J. Oliver y Astorge ili M. Cavasze.Ovisno o repertoaru kojeg izvode, veličina ansambla može varirati između malog do srednje velikog, kojeg čine umjetnici izučavani na najpoznatijim španjolskim i europskim glazbenim konzervatorijima i izvježbani u najprestižnijim ansamblima sličnog programskog usmjerenja; nastupali su s Orchestra of the 18th Century, Amsterdam Baroque Orchestra, European Union Baroque Orchestra, La Stravaganza, the Baroque Orchestra of Seville, Al Ayre Español, La Real Cámara, i El Concierto Español, i još mnogima, zahvaljujući čemu su se njihove izvedbe proširile iz Španjolske u ostatak Europe, Izrael, Ameriku i Kinu. Njihova „ekspresivnost i zanos“ koje glazbeni kritičari pripisuju izvedbama La Tempestada, rezultirala je pozivima za nastupe u prestižnim dvoranima i na festivalima rane glazbe, od kojih su neki Kraljevsko kazalište u Madridu, festival Musika-Música u palači Euskalduna u Bilbau, Early Music Festival u Aranjuezu, međunarodni festivali u Daroci, Cádizu, Sevillu, Marbelli, and Santillani del Mar, II Sacred Music Series u Almeríji, VII International Festival of Music Interpretation u Jaci, Musical May u Bolei (Huesca), Festival Pau Casals u El Vendrellu, Early Music Series u Kraljevskoj kapeli svete Izabele (Zaragoza), madridska Cantata Series u Vijećnici.
Članovi La Tempestada pozivani su, osim da nastupaju, da predaju (na Nacionalnom konzervatoriju u La Pazu, Akademiji za ranu glazbu u Gijónu itd.) i da sudjeluju u društvenim programima (Orchestra of New Men u Santa Cruzu, Bolivija i Active Festival u Gijónu, za oboljele od Alzheimerove bolesti).
Nakon odličnih recenzija kritičara koje su primili za Caro Dardo: Sopranos y castrati en el Londres de Farinelli (MAA 006, 2007) i Carl Philipp Emanuel Bach: Música a tres (Arsis 4204, 2009), posebnu pozornost zaslužila je njihova nedavno objavljena snimka 12 Londonskih simfonija Josepha Haydna koju je obradio J.P. Salomon. To je prva snimka Salomonovih aranžmana u svijetu; sponzoriralo ju je Ministarstvo kulture Murcije i Címbalo Productions (Música Antigua Aranjuez, 2012).
La Tempestad, jedan od osnivača GEMA-e (Udruženja španjolskih ansambala za ranu glazbu), primio je potporu Nacionalnog instituta za kazališnu umjetnost i glazbu i od 2012. godine je smješten u Auditorijumu i Kongresnom centru regije Murcia. La Tempestad je nedavno primio nagradu „Promúsicos 2011“ udruge Promúsica iz Murcije.