Uršulinska crkva
Subota, 22. rujna, 19.00 sati
Altri canti di Marte iz 8. knjige madrigala
Chiome d'oro, iz 7. knjige madigala
Zefiro torna, iz 6. ili 9. knjige madrigala
Lutnja solo
Sfogava con le stelle, iz 4. knjige madrigala
Longe da te, cor mio, iz 4. knjige madrigala
Sì ch‘io vorrei morire, iz 4. knjige madrigala
Čembalo solo
Non havea Febo ancora, iz 8. knjige madrigala
Hor che'l ciel e la terra, iz 8. knjige madrigala
Skladbe za lutnju i čembalo solo
O izvođaču: Vokalni ansambl La Fontaverde utemeljila je 2002. godine ugledna japanska sopranistica Midori Suzuki. Ansambl je specijaliziran za izvođenje renesansne i ranobarokne glazbe, posebice madrigala. Članovi ansambla – Midori Suzuki, Netsuko Someya Sumihito Uesugi, Yousuke Taniguchi, Katsuhiko Nakashima, Yoshitaka Ogasawara– su se svi redom, osim u Japanu, školovali u europskim sveučilišnim središtima za ranu glazbu. Isto tako svaki od njih ima vlastitu solističku karijeru kao i karijeru komornih, koncertnih i opernih glazbenika sudjelujući u projektima uglednih ansambala kao što su Bach Collegium Japan, Collegium Vocale Gent, La Primavera, Le Petit Band itd.
Japanski Orkestar Libera Classica specijaliziran je za glazbu 18. stoljeća koju izvodi na autentičnim instrumentima ili replikama autentičnih instrumenata. Utemeljio ga je ugledni japanski čelist i dirigent Hidemi Suzuki 2001. godine, a s radom je započeo u svibnju 2002. Trenutno ima više od 30 članova, koji ne djeluju samo u Japanu, već i u brojnim europskim ansamblima kao što su Orchestra of the Eighteenth Century ili Les Arts Florissants i drugi.
Orkestar redovito nastupa u Tokiju u dvorani Hamarikyu Asahi, a ti su koncerti snimljeni i objavljeni u izdanju TDK Arte dell'Arco. Orkestar se posebno specijalizirao za izvedbe djela Wolfganga Amadeusa Mozarta i Josepha Haydna, a njegove izvedbe, prema mnogim kritičarima, karakteriziraju velika izražajnost i novi interpretativni pristup.
Subota, 22. rujna, 19.00 sati
VOKALNI ANSAMBL LA FONTAVERDE
ČLANOVI ORCHESTRA LIBERA CLASSICA
Midori Suzuki, Netsuko Someya, soprani
Sumihito Uesugi, kontratenor
Taniguchi, Katsuhiko Nakashima, tenori
Yoshitaka Ogasawara, bas
Natsumi Wakamatsu, Kaori Toda, violine
Hidemi Suzuki, violončelo
Kaneko, lutnja
Naoki Ueo, čembalo
Altri canti di Marte iz 8. knjige madrigala
Chiome d'oro, iz 7. knjige madigala
Zefiro torna, iz 6. ili 9. knjige madrigala
Lutnja solo
Sfogava con le stelle, iz 4. knjige madrigala
Longe da te, cor mio, iz 4. knjige madrigala
Sì ch‘io vorrei morire, iz 4. knjige madrigala
Čembalo solo
Non havea Febo ancora, iz 8. knjige madrigala
Hor che'l ciel e la terra, iz 8. knjige madrigala
Skladbe za lutnju i čembalo solo
O izvođaču: Vokalni ansambl La Fontaverde utemeljila je 2002. godine ugledna japanska sopranistica Midori Suzuki. Ansambl je specijaliziran za izvođenje renesansne i ranobarokne glazbe, posebice madrigala. Članovi ansambla – Midori Suzuki, Netsuko Someya Sumihito Uesugi, Yousuke Taniguchi, Katsuhiko Nakashima, Yoshitaka Ogasawara– su se svi redom, osim u Japanu, školovali u europskim sveučilišnim središtima za ranu glazbu. Isto tako svaki od njih ima vlastitu solističku karijeru kao i karijeru komornih, koncertnih i opernih glazbenika sudjelujući u projektima uglednih ansambala kao što su Bach Collegium Japan, Collegium Vocale Gent, La Primavera, Le Petit Band itd.
Japanski Orkestar Libera Classica specijaliziran je za glazbu 18. stoljeća koju izvodi na autentičnim instrumentima ili replikama autentičnih instrumenata. Utemeljio ga je ugledni japanski čelist i dirigent Hidemi Suzuki 2001. godine, a s radom je započeo u svibnju 2002. Trenutno ima više od 30 članova, koji ne djeluju samo u Japanu, već i u brojnim europskim ansamblima kao što su Orchestra of the Eighteenth Century ili Les Arts Florissants i drugi.
Orkestar redovito nastupa u Tokiju u dvorani Hamarikyu Asahi, a ti su koncerti snimljeni i objavljeni u izdanju TDK Arte dell'Arco. Orkestar se posebno specijalizirao za izvedbe djela Wolfganga Amadeusa Mozarta i Josepha Haydna, a njegove izvedbe, prema mnogim kritičarima, karakteriziraju velika izražajnost i novi interpretativni pristup.