Izložba cvijeća 2010

Izložba cvijeća 2010

PROGRAM 15. MEĐUNARODNE IZLOŽBE CVIJEĆA
(30.  rujna – 03. listopada 2010)

A). PLAN IZLOŽBE :
1. POSTAVLJANJE IZLOŽBE:
29. rujna 2010.                                                                     od 9.00 do 15.00 sati
30. rujna 2010.                                                                     od 8.00 do 15.00 sati

2. NATJECANJE UČENIKA u aranžiranju
30. rujna 2010.                                                                     od 11.00 do 13.00 sati

3. OTVORENJE IZLOŽBE:
30. rujna 2010.                                                                     u 18.00 sati
(PROGLAŠENJE REZULTATA NATJECANJA)

4. TRAJANJE IZLOŽBE:
30. rujna 2010.                                                                     18.00 – otvorenje – 19.00 sati
01., 02. i 03. listopada 2010.                                              od 10.00 do 19.00 sati

5. ZATVARANJE IZLOŽBE:
03. listopada 2010.                                                               u 19.00 sati

U TIJEKU DANA IZLOŽBA OTVORENA                       od 10.00 sati do 19.00 sati

B) PROGRAM IZLOŽBE:

1. PROSTOR (sadržaji):
1.1. Ulaz – atrij i dvorište Starog grada                          – vrtlarske instalacije
– cvjetne instalacije
– ukrasno bilje (proizvodnja)
– unikatna keramika

1.2. Gotička kula                                                                 – cvjetni aranžmani i cvjetne instalacije
– radovi učenika/natjecanje
1.3. Galerija – I. kat                                                           – slikarice cvijećem
– unikati i pokloni (aplikacije)

1.4. Lapidarij                                                                      – cvjetni aranžmani (kompozicije na temu)

1.5. Zelene površine ispred ulaza u Stari grad                «PARKOVI» d.d.
(instalacije i performance)

1.6.Okrugla dvorana – PODRUM ili
Trg Miljenka Stančića                                                        – natjecanje učenika

1.7 Trg Miljenka Stančića                                                  – prodajni dio (štandovi)