Crkveni program – Kostimirani barokni ansambl Marquise

Ansambl Marquise, Budimpešta

Judit Blaskovics-Felszeghy, koloraturni sopran
László Blaskovics, muški sopran
Dénes Kocsis, majstor ceremonija
Márta Gál, čembalo
Zsófia Szalai, blokflauta
Csilla Vályi, čelo

Program:
Crkveni program

Antonio Vivaldi                            Laudamus te, duet iz Glorije, RV 589
(1678.-1741.)

Antonio Vivaldi                            Domine Deus, arija iz Glorije, RV 589

Georg Friedrich Händel              Rejoice greatly, arija iz oratorija Mesija, HWV 56
(1685.-1759.)

Johann Sebastian Bach             Courante iz Suite za violončelo u d-molu, BWV 1008
(1685.-1750.)

Georg Friedrich Händel              Flammende Rose, iz Njemačkih arija, HWV 210

Stara kršćanska pjesma            I wonder as I wander

Antonio Vivaldi                            Esurientes, duet iz Magnificata, RV 610

Johann Sebastian Bach             Jauchzet Gott in alledn Landen, arija iz kantate br. 51, BWV
51

Georg Philipp Telemann             Stavci iz Sonate za blokfautu u C-duru
(1681.1767.)

Georg Friedrich Händel              Quel fior, che all’alba ride, iz Talijanskih dueta, br. 15, HWV 192

O izvođaču:

Ansambl Marquise predstavlja koncerte rane glazbe u cjelovitim baroknim i rokoko kostimima i s instrumentima razdoblja. Ansambl su 2004. godine utemeljili pjevači László Blaskovics  i Judit Blaskovics-Felszeghy. Od tada rade i nastupaju s ostalim profesionalnim glazbenicima, te je tako ansambl sličan glazbeničkoj obitelji. Repertoar ansambla je vrlo širok, od djela ranih baroknih skladatelja sve do W. A. Mozarta. Od 2004. godine do danas ostvareno je više od stotinu očaravajućih i jedinstvenih koncerata: od nastupa na prestižnim festivalima i u brojnim koncertnim dvoranama i dvorcima u Mađarskoj, do nastupa u Italiji, Austriji i Velikoj Britaniji. Posebno se ističu nastupi u najuglednijim engleskim dvorcima i crkvama (Boughton House, Kimbolton Castle, Staunton Harold, Oxford-St. Michael’s church i dr.). U Mađarskoj je ansambl stalni gost Baroknog kazališta u Kraljevskoj palači Gödöllö. Činjenica da se većina nastupa održava u dvorcima i palačama povezana je s mogućnošću da se u tim čarobnim okruženjima još potpunije ostvaruje atmosfera razdoblja u kojima su odabrana djela skladana.