Subota, 30. rujna
Županijska palača, 11.00 sati

 

 

 

Andrejszki Judit, barokni sopran

Takàcs Szilvia, čembalo

Na vratima Istoka i Zapada

 

Glazba za čembalo i arije iz 17. i 18. stoljeća

 

 

 

 

  1. Mađarska

 

  1. Dances from Codex Cajoni
  2. Codex Vietoris: Magos kősziklának/ From High Cliff’
  3. Codex Cajoni: Bon jour de almor
  4. Codex Cajoni Igaz Messiás/ True Messiah

 

  1. Italija

 

  1. A. Valente: Lo ballo dell’Intorcia
  2. G. Picchi: Ballo ongaro – Todesca
  3. C. Monteverdi: Quel sguardo sdegnosetto

 

III. Engleska

 

  1. M. Peerson: The Primerose
  2. M. Peerson: The Fall of the Leafe
  3. J. Dowland: Flow not so fast ye fountains
  4. Dublin Virginal Book: Romanesca
  5. J. Dowland: Come again

 

  1. Francuska

 

  1. Louis Couperin: Chaconne
  2. Jean-Baptiste de Bousset: Pourquoy doux Rossignol
  3. Francois Couperin: Les Barricades Mistérieyses

 

  1. Njemačka

 

  1. G.P. Telemann: Das Glück
  2. G.F. Handel: Passacaglia in g-minor
  3. G.F. Handel: Piangero

 

Judit Andrejszki diplomirala je kao učenica orguljske majstorice Lehotke Gábor. Usavršavala se u baroknoj glasovnoj tehnici kod kontratenora M. Bornus-Szczycinskog u Poljskoj. Studij koji je započeo u Varšavi nastavila je u Austriji, Engleskoj i Nizozemskoj gdje se dodatno specijalizirala za povijesno izvođenje i pratnju na basso continuu, kod renomiranih učitelja.

Bila je članica Musica Profana, ambasadora mađarske glazbene kulture. Judit je također članica vokalnog ansambla Corvina Consort. U ožujku 2023. godine dobila je nagradu Liszt, najveću mađarsku državnu nagradu na području glazbe.

 

Szilvia Takács rođena je u Győru gdje je na konzervatoriju studirala klavir i kompoziciju. Studij čembala započela je kod Leona Berbena na prvoj Ljetnoj akademiji za ranu glazbu organiziranoj u Mađarskoj. Diplomirala je čembalo na Glazbenoj akademiji u Budimpešti, u klasi Anikó Horváth 2008. Studirala je fortepiano od 2006. Tijekom studija na Akademiji osnovala je grupu Clavier Duo, koja je imala za cilj predstavljanje četveroručnih djela i onih napisanih za dva čembala ili fortepiano.