Petak, 29. rujna
Uršulinska crkva, 20.00 sati

 

Yofin Barockensemble Zürich
Stefano Barneschi, violina
Anna Morgoluets, violina
Elżbieta Stonoga, viola
Elisa Siber, violončelo
Konstantin Timokhine, rog
Rosario Conte, teorba
Daniela Timokhine, orgulje

 

 Program:

Leopold Mozart
Sinfonia Pastorale u G-duru  za corno pastoriccio, gudače i basso continuo
Allegro moderato
Andante
Presto

Georg Frederic Handel
Koncert za orgulje, gudače i basso continuo u g-molu op. 4 br. 1,  HWV 289
Larghetto e staccato
Allegro
Adagio
Andante 

Georg Philipp Telemann **
Koncert za violinu, rog, violončelo i continuo u F-duru, TWV43:f6
Concerto
Rigadon
Passepied
Giga

Ludwig Senfl
Moteti za 4 instrumenta 

Antonio Vivaldi
Concerto Grosso u d-molu op. 3 br. 11, RV565
Allegro
Adagio e spiccato
Allegro
Largo e spiccato
Allegro

 


Barokni ansambl Yofin
iz Züricha sačinjavaju glazbenici koji vode ili su solisti u međunarodno poznatim ansamblima specijaliziranim za povijesno informirano izvodilaštvo, kao što su  Il giardino armonico, Kammerorchester Basel, Concerto Köln ili La Scintilla. Ansambl njeguje instrumentaciju u kojoj je svaka dionica zastupljena jednim instrumentom omogućavajući tako transparentnost zvukovnosti, pri čemu je  njeno bogatstvo dodatno naglašeno isticanjem pojedinih solističkih instrumenata. Programi Ansambla obuhvaćaju manje poznata djela poznatih skladatelja te vlastite obrade. Utemeljen u Zürichu 2010. godine, Ansambl oduševljava zaraznom radošću muziciranja i osvježavajućom virtuoznošću.

Stefano Barneschi (Milano, 1970.), studirao je violinu na Civica Scuola di Musica u Milanu kod Carla De Martinija, a diplomirao je 1991. godine. Iste se godine pridružio baroknom ansamblu Il Giardino Armonico u kojem je od 2001. koncertni majstor. S njim je nastupao na najuglednijim festivalima te nacionalnim i međunarodnim koncertnim sezonama (Bach Tage i Berlinska filharmonija, Concertgebouw u Amsterdam, Konzerthaus i Musikwerein u Beču, Tonhalle u Zurichu, Wigmore Hall i Barbican u Londonu, Styriarte u Grazu, Alte Oper Frankfurt, Oji Hall u Tokiju, Symphony Hall u Osaki, Teatro Colon u Buenos Airesu, Disney Hall u Los Angelesu, Carnegie Hall u New Yorku, Sydney Opera House, Società del Quartetto u Milanu, Teatro San Carlo u Napolju, Santa Cecilia i Nuovo Auditorio u Rimu, Teatro La Pergola u Firenzi itd.). Surađivao je s mnogim prestižnim umjetnicima, kao što su Isabelle Faust, Viktoria Mullova, Patricia Kopatchinskaja, Giuliano Carmignola, Cristophe Coin, Giovanni Sollima, Cecilia Bartoli, Julia Lehzneva. Intenzivna je njegova suradnja kao koncertnog majstora i s drugim ansamblima specijaliziranim za sviranje na povijesnim instrumentima, kao što su Anima Eterna Brugge, Orquesta Barroca de Sevilla, La Scintilla, I Barocchisti, Il Pomo d’Oro, La Divina Armonia, Kammerorchester Basel i drugi. Snimao je za Teldec, Naïve, Decca, Deutsche Harmonia Mundi, Winter& Winter, Passacaille, Amadeus, Alpha i mnoge druge izdavačke kuće. Svira violinu Giacinta Santagiuliane iz 1830. godine.

 

Anna Morgoulets (Volgograd) studirala je violinu u Rusiji, Izraelu i Austriji u klasi Elene Mazor i Pavela Vernikova. Tijekom studija u Izraelu pohađala je majstorske radionice kod uglednih umjetnika, kao što su Itzhak Perlman, Pinchas Zukerman, Ida Haendel i Miriam Fried. S 15 godina nastupila je kao solistica sa Simfonijskim orkestrom Jeruzalemskog radija i televizije i Izraelskim filharmonijskim orkestrom zajedno s Julianom Rachlinom pod vodstvom maestra Zubina Mehte. Sa 16 godina započela je studij na Bečkom konzervatoriju (Konservatorium Wien Privatuniversität) u klasi Pavela Vernikova. Tijekom studija često je nastupala kao solistica i članica komornih ansambala – kao violinistica i kao violistica – diljem Europe i u Kini. Orkestralno iskustvo stjecala je u Bečkom simfonijskom orkestru, Bečkom komornom orkestru te Orkestru Bečke državne opere. Tijekom studija u Beču intenzivno se bavila i baroknom violinom. Bila je članica Ensemble Matheus (Jean-Christophe Spinosi) te gostovala u Musiciens du Louvre (Marc Minkowski) u Francuskoj. Njezina strast prema baroknoj violini nastavlja se u trenutnoj suradnji s ansamblom Bach Consort Wien (Ruben Dubrovsky). Od 2013. do 2020. bila je prva koncertna majstorica Koruškog simfonijskog i opernog orkestra u Klagenfurtu. S osmero kolega iz orkestra 2015. godine pokrenula je novi Projekt komorne glazbe – Ensemble minui – Komorna glazba u novim dimenzijama – koji se od tada ubrzano razvija te je 2020. godine predstavio svoj debitantski CD. Kao gostujuća koncertna majstorica, svirala je s Bečkim komornim orkestrom, Brucknerovim orkestrom u Linzu, Cameratom Salzburg, Gruzijskim komornim orkestrom u Ingolstadtu i Simfonijskim orkestrom Bečkog radija. Godine 2019. imenovana je profesoricom violine na Glazbenom sveučilištu Gustav Mahler.

 

Konstantin Timokhine (Kijev, 1973.) sa sedam je godina primljen u Specijalnu glazbenu školu Lyssenko gdje je učio rog, violinu i klavir. Slijedi studij na Državnom konzervatoriju u Kijevu i na  Konzervatoriju Superieure de Musique u Ženevi. Tamo je, osim dirigiranja i komorne glazbe, studirao rog kod Brune Schneidera stekavši diplomu solista. Studij je nastavio na Hochschule für Musik und Theater u Zürichu kod Davida Johnsona te stekao još jednu diplomu solista, nakon čega je još dodatno studirao barokni i prirodni rog kod Glena Borlinga. Kao solist je debitirao sa 17 godina s Ukrajinskim omladinskim orkestrom na koncertnoj turneji u Japanu. Od tada kao solist nastupa s raznim simfonijskim orkestrima diljem Europe izvodeći koncerte W. A. Mozarta, J. Haydna, L. Cherubinija, R. Glièrea, E. Bozze i C. M. von Webera. Isto tako diljem svijeta nastupa s ansamblima komorne glazbe, kao što su Colorado String Quartet (SAD), Ensemble Fidelio i Contrechamps Genève, The Yofin Baroque Ensemble Zurich i Il Giardino Armonico. Kao solist nastupa i uz Ceciliu Bartoli u njenom programu Sacrificium za koji je nagrađena Grammyjem.  Nakon što je bio solo hornist u Ženevskom komornom orkestru i Simfonijskom orkestru St. Gallen te hornist u Orkestru opere u Zürichu, sada je glavni hornist u Bazelskom komornom orkestru, redovito na turnejama nastupajući s međunarodno priznatim solistima i dirigentima u svim velikim svjetskim koncertnim dvoranama. Svira i kao solo hornist u Orchestra Ensemble Kanazawa (Japan), u Musiciens du Louvre pod vodstvom Marka Minkowskog te s ansamblom Il Giardino Armonico  pod vodstvom Giovannija Antoninija Snimao je za nekoliko prestižnih izdavačkih kuća, kao što su Sony i Naïve, te za razne radio postaje.

 

Daniela Timokhine studirala je klavir i orgulje na Sveučilištu za umjetnost u Zürichu gdje je stekla pedagošku i koncertnu diplomu. Usavršavala se u Parizu kod Daniela Rotha, titularnog orguljaša na orguljama Cavaillé-Coll pariške crkve St. Sulpice. Kao solistica na orguljama nastupa na raznim međunarodnim koncertnim ciklusima i festivalima, kao što su Orguljaška glazba u vrijeme tržnice, Münster Freiburg im Breisgau, Orguljaški koncert u samostanskoj crkvi Mariannhill (Würzburg), Međunarodni orguljaški festival Toulouse les orgues, Collégiale St. Hippolyte de Poligny, Basilica de Santa Maria, Elche, Crkva svetog Petra (Sankt Peterburg), Koncerti u dvorcu Belcourt (Newport Rhode Island), Međunarodni orguljaški festival Uster, Orguljaški koncerti Tonhalle Zürich. Kao pijanistica redovito koncertira s raznim ansamblima komorne glazbe. Vrlo aktivno djeluje kao pedagoginja. Od 2005. do 2017. godine predavala je klavir na Umjetničkom sveučilištu ZHdK u Zürichu, od 2003. do 2018. klavir i orgulje na Konzervatoriju u Winterthuru. Od 2018. godine predaje orgulje na Musikschule Konservatorium Zürich (MKZ) i ravnateljica je na Musikschule Zürcher Oberland (MZO). Od 2005. je orguljašica Reformirane crkve Zürich-Altstetten u kojoj također organizira koncerte Westspiele s međunarodno priznatim umjetnicima.