Program:
Riccardo Broschi Simfonija iz opere Merope (oko1698.-1756.) Allegro Adagio-(Allegro)
Baldassare Galuppi Koncert u D-duru za flautu, dvije violine, violu i basso continuo (1706. – 1785.) (Allegro)-Adagio, piano sempre Allegro assai Riccardo Broschi Chi non sente al mio dolore, arija Epitide iz opere Merope
Matthias Georg Monn Simfonija u G-duru za gudače i basso continuo, F.4 (1717. - 1750.) Allegro Andante Presto
*******************
Johann Adolf Hasse Simfonija iz La Semele (1699. - 1783.) Allegro assai Sarabanda Minuetto
Georg Friedrich Händel Felicissima quest’alma, arija Dafne iz Apollo e Dafne HWV (1685. -1759.) 122
Tomaso Albinoni Quel sembiante, arija Orsinde iz L’incostanza schernita (1671. -1751.) Koncert u D-duru za gudače i basso continuo, op. VII, br. 1
Allegro Adagio e staccato Allegro assai
Antonio Vivaldi In furore iustissimae irae, motet za sopran, gudače i basso (1678. - 1741.) continuo, RV 626
O izvođaču: Le Musiche Nove ansambl je sastavljen od biranih glazbenika specijaliziranih za povijesnu izvođačku praksu i interpretaciju. Ansambl je nastupao na brojnim važnim festivalima u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama uključujući nastupe u bečkom Musikvereinu, Concertgebouw u Amsterdamu, dvorani Berlinske filharmonije te na festivalima u Salzburgu i Lucernu. Talijanska sopranistica Francesca Lombardi Mazzulli započela je karijeru vrlo mlada nastupajući kao solistica u izvedbama recitala i opera na uglednim europskim festivalima i opernim kućama. Studij je završila na Konzervatoriju Giueppe Verdi u Milanu a postdiplomski studij na Konzervatoriju Girolamo Frescobaldi u Ferrari gdje je studirala pod vodstvom Mirelle Freni. Usavršavala se s Lucianom Pavarottijem, Alessandrom Molinari i Soniom Prina. Trenutno se usavršava pod vodstvom Manuele Custer. Dobitnica je nagrada u Londonu i Napulju a kao posebno odabrana sudjelovala je u Rossinijevoj akademiji pod vodstvom Alberta Zedde. U brojnim ulogama iz svojeg faha s posebnim težištem na izvedbama baroknih opera pjevala je u izvedbama kojima su dirigirali Ottavio Dantone, Michael Hofstetter, Alan Curtis, Christopher Coin, Claudio Osele, Mehmet C. Yeslicay, Claudio Cavina, Mike Fentross, Andrea Marchiol i Marco Mencoboni. Sudjelovala je na festivalima u Antwerpenu, Raveni, Hannoveru, Montpellieru, Krakovu, Friburgu, Danzigu, Eisenstadtu, Hamburgu, Parmi, Grazu, Innsbrucku, Rimu i drugdje. Uz brojne važne koncertne dvorane diljem Europe Francesca je debitirala i u Musikvereinu u Beču. Nastupala je s brojnim uglednim pjevačima i ansamblima specijaliziranima za izvođenje rane glazbe uvijek potvrđujući svoje posebne tehničke i interpretativne sposobnosti. Snimala je za tvrtke kao što su Glossa, Ludi Musici i Amadeus, a posebno su brojna snimanja za radio stanice SKY Classica, OE2, ARD, ORF, Radio 4NL, Radio France i Radio3 u Italiji. U 2014. godini je CD Marc Antonio e Cleopatra Johanna Adolpha Hasse nagrađena s Diamante d’Opéra francuskog časopisa Opéra Magazine. Slijedeći svoja istraživanja i otkrića rukopisa iz 18. stoljeća osnovao je Claudio Osele 2001. godine ansambl Le Musiche Nove sa ciljem obznanjivanja svojih otkrića te izvođenja na koncertnim podijima kao i snimanja za nosače zvuka. Od osnutka ansambla oživio je Claudio Osele mnoga nepravom zaboravljena djela barokne glazbe. Njegova inovativna djelatnost potvrđena je i nizom snimki sa Ceciliom Bartoli među kojima se ističu Vivaldijev album, Opera Proibita, Salierijev album i Gluckove talijanske arije. Opsežni projekt posvećen ponovnom otkrivanju glazbe skladatelja Napuljske škole rezultirao je nizom koncerata i CD-om Lava, na kojemu pjeva sopranistica Simone Kermes, a slijedili su Colori d’Amore, CD sa svjetskim prvim snimkama glazbe Scarlattija, Caldare, Broschija, Matteisa i Brononcinija. Snimka Marc’Antonio e Cleopatra (nagrađena s Le Diamat d’Opéra) koja predstavlja Vivicu Genaux i Francescu Lombardi Mazzulli upravo je izašla kod tvrtke DHM/Sony i predstavlja početak projekta posvećenog stvaralaštvu Johanna Adolfa Hassea.