Subota, 28. rujna, 11.00 sati
Dvorac Trakošćan
Program:
Sinfonia Grave Claudio Monteverdi
Si dolce é il tormento Isabella Leonarda
Sonata duodecima (intro)
Tarquinio Merula
Hor ch'tempo di dormire Girolamo Frescobaldi
Canzoni da sonare quarta a 2 canti
Alessandro Piccinini
Toccata XX
Giovanni Felice Sances
Pianto della madonna Benedetto Ferrari
Queste pungenti spine (crkvena kantata)
Marco Uccellini
La Prosperina Claudio Monteverdi
Laudate dominum Pietro Marc'Antonio Cesti
Alma mia (iz L’Argia)
O izvođaču: Marianne Beate Kielland je jedna od najistaknutijih skandinavskih pjevačica i jedna od nekoliko norveških pjevačica koje su nominirane za Grammy. Svestrana mezzosopranistica započela je međunarodnu karijeru kao članica ansambla Državne opere u Hannoveru. Od tada radi s vodećim orkestrima i ansamblima izvodeći ogroman koncertni repertoar koji se proteže od djela ranog 17. stoljeća preko klasicizma, romantizma sve do suvremene glazbe. Težišta prošle sezone su njeni nastupi u Beethovenovoj Missi Solmnis s 18th Century Orchestra na turneji po Nizozemskoj, zatim u Beethovenovoj 9. simfoniji s Bergenskom filharmonijom, Mesiji s Malmö Symphony, Bachovoj Pasiji po Ivanu s Filharmonijom iz Osla, Pasiji po Mateju s Filharmonijom BBC-a i u Haydnovim Sedam zadnjih riječi našeg spasitelja na križu s ženevskim L'Orchestre de Chambre. Njeni nedavni simfonijski i oratorijski nastupi obuhvaćaju Bachovu Pasiju po Mateju s Filharmonijom iz Osla, NDR Radiophilharmonie i Komornog orkestra iz Kölna, Misu u h-molu s Gothenburg Symphony, Gli Angeli Genève and Norveškim baroknim orkestrom, Božićni oratorij s Orkestrom Tonkünstler i Simfonijskim orkestrom iz Trondheima, Bachove kantate s ansamblom Bachstiftung iz St. Gallena, Couperinove Leçons de ténèbres s ansamblom King's Consort, Händlovog Mesiju s Musicom Vitae, Pergolesijevu Stabat Mater s Komornim orkestrom iz Kölna, Haydnovu Arianna aa Naxosu s Budimpeštanskim festivalskim orkestrom, SWR Simfonijskim orkestrom i ansamblom Anima Eterna, Beethovenovu 9. simfoniju s Filharmonijom iz Osla, Švedskim komornim orkestrom i u Operi u Sydneyu, Mahlerove Simfoniju br. 2 i ciklus Das Lied von der Erde sa Simfonijskim orkestrom iz Helsingborga, Pjesme putujućeg djetića sa Simfonijskim orkestrom iz Trondheima, Beriove Folksongs sa Simfonijskim orkestrom iz Kristiansanda. Također je nastupila i s drugim značajnim orkestrima i ansamblima kao što su Bečki simfoničari, Bergen Philharmonic, Norveški radijski orkestar, Gothenburg Symphony, Iceland Symphony, Mahler Chamber Orchestra, Royal Flemish Orchestra, Akademie für alte Musik Berlin, Concerto Köln, Europa Galante, Les Talens Lyriques, RIAS Kammerchor, Anima Eterna, Le Concert des Nations, Collegium Vocale Gent i Bach Collegium Japan; i surađivala s iznimnim dirigentima kao što su Rinaldo Alessandrini, Fabio Biondi, Harry Christophers, Thomas Dausgaard, John Fiore, Philippe Herreweghe, Manfred Honeck, René Jacobs, Nicholas Kraemer, Andrew Manze, Marc Minkowski, Vasily Petrenko, Daniel Reuss, André de Ridder, Helmut Rilling, Christophe Rousset, JukkaPekka Saraste, Federico Maria Sardelli, Jordi Savall, Masaaki Suzuki, Thomas Søndergård i Robin Ticciati. Snimila je više od 40 CD-a s oratorijima, operama, kantatama i solo pjesmama i arijama pjesmama Mahlera, Bacha, Händela, Vivaldija, Caldare, Scarlattija, Beethovena, Schumanna, Mussorgskog, Martina, Chaussona, Korngolda, von Suppéa, Schoenberga, Weberna, Berga i Sigurda Islandsmoena. 2012. je nominirana za nagradu Grammy u kategoriji najboljeg klasičnog vokalnog sola za album Veslemøy Synsk, koji sadrži djela Edvarda Griega i Olava Antona Thommesena. Redovito koncertira s pijanistom Nilsom Andersom Mortensenom i kao duo su nastupili diljem čitave Evrope.
Oslo Circles je utemeljen u Oslu 2015. godine i sastoji se od najistaknutijih skandinavskih glazbenika na području barokne glazbe. Članovi ansambla redovni su članovi orkestara kao što su Concerto Copenhagen, Barokksolistene, B’Rock, Barokkanerne, Academia Montis Regalis, Les Musiciens du Louvre and Helsinki Baroque Orchestra. Okupila ih je violinistica Astrid Kirschner u „muzički kružok“ gdje svi članovi doprinose svojim jedinstvenim talentom i iskustvom dodajući mu posebnu draž svojim osobnim stilovima, nacionalnošću i sredinama iz kojih dolaze. Oslo Circles strasno pokazuje kako barokna glazba može biti suvremena – kroz igrivost i slobodu u trenutku izvođenja. Ansambl tijesno surađuje s australskim kontratenorom Davidom Hansenom, a hvalu kritike zadobio je s projektima Seicento Italiano – putovanjem kroz ritam i dinamiku talijanske glazbe 17. stoljeća, zatim The Secret Diary of Samuel Pepys u suradnji s norveškim filmskim glumcem Andersom Baasmom Christiansenom te pasijom Suze djevice. Prošle godine je Oslo Circles s Davidom Hansenom za SIMAX snimio njihov program s djelima Henryja Purcella One Charming Night koji će biti objavljen u studenom ove godine. Planovi za 2019. i 2020. uključuju i turneje po Japanu i Italiji. Ansambl financira Norveški umjetnički savjet, Fond Utøvende Kunstnere i grad Oslo.
Dvorac Trakošćan
Barokni ansambl Oslo Circles
creditos rapidos onlineMarianne Beate Kielland, mezzosopran Astrid Kirschner, violina i umjetničko vodstvo Maria Ines Zanovello, violina Gunnar Hauge, violončelo Jadran Duncumb, teorba, arhilutnja Francesco Moi, pozitiv
KONCERT UZ BAROKNU KAVU
Program:
LAMENTO – RANE TALIJANSKE MARIJINE LAMENTACIJE
Salomone RossiSinfonia Grave Claudio Monteverdi
Si dolce é il tormento Isabella Leonarda
Sonata duodecima (intro)
Tarquinio Merula
Hor ch'tempo di dormire Girolamo Frescobaldi
Canzoni da sonare quarta a 2 canti
Alessandro Piccinini
Toccata XX
Giovanni Felice Sances
Pianto della madonna Benedetto Ferrari
Queste pungenti spine (crkvena kantata)
Marco Uccellini
La Prosperina Claudio Monteverdi
Laudate dominum Pietro Marc'Antonio Cesti
Alma mia (iz L’Argia)
O izvođaču: Marianne Beate Kielland je jedna od najistaknutijih skandinavskih pjevačica i jedna od nekoliko norveških pjevačica koje su nominirane za Grammy. Svestrana mezzosopranistica započela je međunarodnu karijeru kao članica ansambla Državne opere u Hannoveru. Od tada radi s vodećim orkestrima i ansamblima izvodeći ogroman koncertni repertoar koji se proteže od djela ranog 17. stoljeća preko klasicizma, romantizma sve do suvremene glazbe. Težišta prošle sezone su njeni nastupi u Beethovenovoj Missi Solmnis s 18th Century Orchestra na turneji po Nizozemskoj, zatim u Beethovenovoj 9. simfoniji s Bergenskom filharmonijom, Mesiji s Malmö Symphony, Bachovoj Pasiji po Ivanu s Filharmonijom iz Osla, Pasiji po Mateju s Filharmonijom BBC-a i u Haydnovim Sedam zadnjih riječi našeg spasitelja na križu s ženevskim L'Orchestre de Chambre. Njeni nedavni simfonijski i oratorijski nastupi obuhvaćaju Bachovu Pasiju po Mateju s Filharmonijom iz Osla, NDR Radiophilharmonie i Komornog orkestra iz Kölna, Misu u h-molu s Gothenburg Symphony, Gli Angeli Genève and Norveškim baroknim orkestrom, Božićni oratorij s Orkestrom Tonkünstler i Simfonijskim orkestrom iz Trondheima, Bachove kantate s ansamblom Bachstiftung iz St. Gallena, Couperinove Leçons de ténèbres s ansamblom King's Consort, Händlovog Mesiju s Musicom Vitae, Pergolesijevu Stabat Mater s Komornim orkestrom iz Kölna, Haydnovu Arianna aa Naxosu s Budimpeštanskim festivalskim orkestrom, SWR Simfonijskim orkestrom i ansamblom Anima Eterna, Beethovenovu 9. simfoniju s Filharmonijom iz Osla, Švedskim komornim orkestrom i u Operi u Sydneyu, Mahlerove Simfoniju br. 2 i ciklus Das Lied von der Erde sa Simfonijskim orkestrom iz Helsingborga, Pjesme putujućeg djetića sa Simfonijskim orkestrom iz Trondheima, Beriove Folksongs sa Simfonijskim orkestrom iz Kristiansanda. Također je nastupila i s drugim značajnim orkestrima i ansamblima kao što su Bečki simfoničari, Bergen Philharmonic, Norveški radijski orkestar, Gothenburg Symphony, Iceland Symphony, Mahler Chamber Orchestra, Royal Flemish Orchestra, Akademie für alte Musik Berlin, Concerto Köln, Europa Galante, Les Talens Lyriques, RIAS Kammerchor, Anima Eterna, Le Concert des Nations, Collegium Vocale Gent i Bach Collegium Japan; i surađivala s iznimnim dirigentima kao što su Rinaldo Alessandrini, Fabio Biondi, Harry Christophers, Thomas Dausgaard, John Fiore, Philippe Herreweghe, Manfred Honeck, René Jacobs, Nicholas Kraemer, Andrew Manze, Marc Minkowski, Vasily Petrenko, Daniel Reuss, André de Ridder, Helmut Rilling, Christophe Rousset, JukkaPekka Saraste, Federico Maria Sardelli, Jordi Savall, Masaaki Suzuki, Thomas Søndergård i Robin Ticciati. Snimila je više od 40 CD-a s oratorijima, operama, kantatama i solo pjesmama i arijama pjesmama Mahlera, Bacha, Händela, Vivaldija, Caldare, Scarlattija, Beethovena, Schumanna, Mussorgskog, Martina, Chaussona, Korngolda, von Suppéa, Schoenberga, Weberna, Berga i Sigurda Islandsmoena. 2012. je nominirana za nagradu Grammy u kategoriji najboljeg klasičnog vokalnog sola za album Veslemøy Synsk, koji sadrži djela Edvarda Griega i Olava Antona Thommesena. Redovito koncertira s pijanistom Nilsom Andersom Mortensenom i kao duo su nastupili diljem čitave Evrope.
Oslo Circles je utemeljen u Oslu 2015. godine i sastoji se od najistaknutijih skandinavskih glazbenika na području barokne glazbe. Članovi ansambla redovni su članovi orkestara kao što su Concerto Copenhagen, Barokksolistene, B’Rock, Barokkanerne, Academia Montis Regalis, Les Musiciens du Louvre and Helsinki Baroque Orchestra. Okupila ih je violinistica Astrid Kirschner u „muzički kružok“ gdje svi članovi doprinose svojim jedinstvenim talentom i iskustvom dodajući mu posebnu draž svojim osobnim stilovima, nacionalnošću i sredinama iz kojih dolaze. Oslo Circles strasno pokazuje kako barokna glazba može biti suvremena – kroz igrivost i slobodu u trenutku izvođenja. Ansambl tijesno surađuje s australskim kontratenorom Davidom Hansenom, a hvalu kritike zadobio je s projektima Seicento Italiano – putovanjem kroz ritam i dinamiku talijanske glazbe 17. stoljeća, zatim The Secret Diary of Samuel Pepys u suradnji s norveškim filmskim glumcem Andersom Baasmom Christiansenom te pasijom Suze djevice. Prošle godine je Oslo Circles s Davidom Hansenom za SIMAX snimio njihov program s djelima Henryja Purcella One Charming Night koji će biti objavljen u studenom ove godine. Planovi za 2019. i 2020. uključuju i turneje po Japanu i Italiji. Ansambl financira Norveški umjetnički savjet, Fond Utøvende Kunstnere i grad Oslo.