Petak 26. rujna
Velika koncertna dvorana HNK u Varaždinu, 20.00 sati 

La Serenissima 
Maria Forsström, glas i umjetničko vodstvo
Emelie Roos, flaute
Samuel Runsteen, viola da gamba i barokna violina
Dohyo Sol, teorba, gitara, mandolina
Peter Lönnerberg, čembalo

         Iz Napulja s ljubavlju

Narodna pjesma iz, 1877
A la fiera di Mast’Andrè 

Biagio Marini
Sonata sopra Fuggi dolente core

Domenico Mazzocchi 
Lagrime amare 

Girolamo Kapsberger
Toccata prima iz/from Libro Primo

Stefano Landi
Augellin che’l tuo amor 

Athanasius Kircher
Tarantella napoletana, tono hypodorico 

Dario Castello
Sonata Quarta a dui soprani 

Francesco Rognoni
Vestiva i colli 

Claudio Monteverdi 
Disprezzata Regina iz Krunidbe Popeje/from L’Incoronazione di Poppea

Giovanni Maria Trabaci
Galliarda Settima e Seconda 

Giovanni Felice Sances
Occhi, occhi miei cari 

Andrea Falconieri 
Ciaccona ed Aria sopra la ciaccona 

Narodna pjesma iz Salentina
Pizzicarella mia

Širok repertoar švedske mezzosopranisce Marie Forsström obuhvaća djela od mletačkog baroka do berlinskog cabareta no posebnu je reputaciju stekla interpretacijama djela bečkih majstora Mozarta i Mahlera. Operni debut imala je s ansamblom MusicAeterna pod ravnanjem Teodora Currenzsa u ulozi Dorabelle u Mozartovoj Cosi fan tutte. U ulozi Marcelline sudjelovala je i u Currentzisovoj hvaljenoj snimci Figarovog pira u izdanju Sony Classical te pod njegovim ravnanjem nastupila kao solistica s Mahler Chamber Orchestra. Zahvaljujući svom punom ujednačenom tonu iznimno je tražena interpretkinja Mahlerovih orkestralnih pjesama kao i sličnih djela Brahmsa, Berga, Wagnera, Brittena i Zemlinskog. Vlada i zavidnom koloraturnom tehnikom pa njen operni repertoar obuhvaća naslovnu ulogu u Carmen, Isabelle u Rossinijevoj Talijanki u Alžiru i Maffia Orsinija u Donizejevoj Lucreziji Borgia. Nastupala je u Operi u Malmöu te sa Simfonijskim orkestrom Helsingborga, a gostovala je i u Državnoj operi i baletu u Permu (Rusija), s Filharmonijskim orkestrom u Nagoyi (Japan) te sa švedskim komornim orkestrom DalaSinfoniettan. Snimila je i hvaljeni album Mahlerovih pjesama za izdavačku kuću Musica Rediviva. 

Emelie Roos jedna je od najistaknutijih švedskih virtuoza na blok flauti, poznata po svojoj svestranoj glazbenosti. Aktivna je kao solistica, komorna glazbenica, umjetnička voditeljica i pedagoginja. Studirala je na Kraljevskoj danskoj muzičkoj akademiji i Kraljevskom koledžu za glazbu u Stockholmu. Redovito nastupa s ansamblima Höör Barock, Duo SolRoos i Ensemble Gemma. Surađivala je s kazalištem Drottningholm, Gradskim kazalištem Malmö, Operom u Malmöu, Simfonijskim orkestrom Göteborga, ansamblom Gothenburg Baroque, Karlsson Barock, Arte dei Suonatori, Women’s Orchestra, Drottningholmskim baroknim ansamblom i drugima. Zajedno s Dohyom Solom stavila je mjesto Höör, smješteno u središnjoj Skånei, na međunarodnu kartu klasične glazbe zahvaljujući ansamblu i festivalu Höör Barock. Godine 2022, Höör je osvojio srca kritike i ljubitelja barokne glazbe te osvojio švedskog Grammyja za album Golovinmusiken. Iste godine ansambl Höör Barock izdao je svoj četvrti hvaljeni album Barokni koncerti za blok flautu – Blaga iz švedskih zbirki (Proprius/Naxos Sweden), s glazbom koju je Emelie otkrila u glazbenim arhivima u Lundu.

Dohyo Sol je studirao lutnju na Kraljevskom glazbenom koledžu u Stockholmu, Kraljevskom konzervatoriju u Hagu te Kraljevskoj danskoj muzičkoj akademiji u Kopenhagenu. Njegov repertoar obuhvaća glazbu od rane renesanse do suvremene improvizacije. Nastupao je diljem čitave Evrope, a njegovo se djelovanje proteže od opernih kuća i baroknih orkestara do manjih ansambala i solističkih koncerata. Redovito nastupa s ansamblima poput Höör Barock Ensemble, Orkiestra Historyczna {oh!}, Camerata Öresund, Concerto Copenhagen. Također je dirigirao operama uključujući Orfeja Claudija Monteverdija te Prikazanje o duši i tijelu Emilija Cavalierija. Isto tako je sudjelovao u produkcijama u Operi u Malmöu, Kraljevskom kazalištu u Kopenhagenu, Vadstenskoj akademiji, Teatru Confidence palače Ulriksdal, Folkoperanu u Stockholm i Operi u Gothenburgu. Kao solist posebnu sklonost ima prema zlatnom dobu engleske renesanse i njemačkom galantnom stilu. Snimio je više od desetak nosača zvuka kao komorni glazbenik, solist ili član basso connuo sekcije u različitim baroknim orkestrima. Od 2012. je umjetnički voditelj Höör Barock Fesvala koji se danas smatra jednim od najvažnijih festivala rane glazbe u Švedskoj.

Peter Lönnerberg je najveći dio svog obrazovanja i nadahnuća za čembalo i basso continuo stekao kod Larsa Ulrika Mortensona u Kopenhagenu. Redoviti je član ansambala Rebaroque, trija Stockholm Barock te baroknog ansambla Tre Kronor. Surađuje i s nizom drugih švedskih ansambala, a s nekoliko ih je nastupio na radiju i televiziji. S ansamblom ReBaroque je snimio nosač zvuka Telemannia, a s Laurom Vadjon ranu talijansku glazbu za violinu i čembalo. Također podučava i drži brojne majstorske tečajeve, a nekoliko je godina je bio gost profesor na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama. Saznaj više