Srijeda, 24. rujna
Županijska palača, 18.00 sati  

Tutu Aydnioglu, čembalo
Bahar Büyükgönenç, violina

Antonio Soler  
Sonata u g-molu, M 38
Sonata u h-molu,, M 10
Sonata u c-molu, M 24

Arcangelo Corelli  
La Follia

Antonio Vivaldi 
Sonata za violinu i basso continuo u A-duru op.2 No 2, RV 31
Preludio a capriccio. Presto – Adagio – Presto –Adagio – Presto 
Corrente. Allegro  
Adagio 
Giga. Allegro 

Antonio Vivaldi 
Sonata za violinu i basso continuo u G-duru op.2 No 8, RV 23 
Preludio. Largo 
Giga. Presto  
Corrente. Allegro 

Georg Philipp Telemann 
Sonata za violinu i continuo u a-molu, TWV 41:a1  
Allemande: Largo
Corrente: Vivace
Sarabande
Gigue

Jean Philippe Rameau 
Rigaudon 

Giuseppe Tartini 
Sonata za violinu i basso continuo u g-molu, B.g5, Il trillo del diavolo/Đavolji triler 
Larghetto affettuoso
Allegro
Andante-Allegro

Bahar Büyükgönenç rođena je u Istanbulu, a violinu je počela učiti u jedanaestoj godini na Državnom konzervatoriju Sveučilišta likovnih umjetnosti Mimar Sinan. Diplomirala je i doktorirala na Državnom konzervatoriju Sveučilišta u Istanbulu, pod vodstvom Venyamina Varşavskog. Godine 1997. pridružila se Simfonijskom orkestru Cemal Reşit Rey, gdje je između 2002. i 2005. bila koncertna majstorica. Godine 1999. osvojila je nagradu Istanbulskog glazbenog festivala, a 2003. položila audiciju za Državni simfonijski orkestar Istanbula. Od 2007. surađuje s ansamblom Aşkın Ensemble, isprva na mjestu druge violine, a potom i kao koncertna majstorica. U okviru projekta CAKA (Cihat Aşkın i mali prijatelji) aktivno sudjeluje u edukaciji mladih glazbenika te od 2012. vodi podružnicu u Küçükçekmeceu. Od 2007. do 2018. predavala je na Državnom konzervatoriju za tursku glazbu ITU-a. Od sezone 2014/2015. koncertna je majstorica Jazz orkestra Cemal Reşit Rey, s kojim redovito nastupa. Nastupala je diljem Turske i u inozemstvu, a održala je brojne solističke koncerte, recitale i majstorske radionice, uključujući nastupe u Italiji u sklopu CAKA Summer School. Sudjelovala je u znanstvenim projektima, objavila stručne članke te bila članica organizacijskih odbora stručnih radionica. Od 2018. djeluje na Konzervatoriju Sveučilišta Maltepe, gdje je u siječnju 2025. imenovana redovitom profesoricom. Godine 2020. započela je rad na svom prvom solističkom albumu, posvećenom svjetski poznatim violinskim metodama. Od 2023. godine nastupa s ansamblom Istanbul Academic Trio.

Tutu Aydınoğlu pijanistica je i pedagoginja na Državnom konzervatoriju Sveučilišta u Istanbulu. Na koncertnim pozornicama poznata je po prepoznatljivim interpretacijama, umjetničkoj znatiželji i snažnoj posvećenosti promociji nove i zaboravljene glazbe. Posebno se ističe kao promotorica suvremenih i povijesno važnih djela: tursku praizvedbu Respighijeva Koncerta u miksolidijskom modu izvela je s velikim uspjehom u Istanbulu, a prvi put nakon pedeset godina izvela je i  Prvi koncert za klavir Ekrema Zekija Üna uz Državni simfonijski orkestar Istanbula. Kao umjetnička voditeljica realizirala je projekte Tragovi Osmanskog Carstva u zapadnoj glazbi i Jedan narod, dvije države, u sklopu kojeg je nastupila kao solistica uz Simfonijski orkestar Cemal Reşit Rey. Redovito surađuje s azerbajdžanskom skladateljicom Pikom Akhundovom, čija je djela praizvela u Istanbulu i Bakuu. Nastupala je na festivalima i koncertima diljem Europe, uključujući Bitola Music Fest, Chopinfest Kosovo, Skupi Kamerfest, Skopje Summer Festival, Bellapais Festival, Varaždinske barokne večeri, te koncerte u Zagrebu, Lepoglavi i Beogradu povodom stote obljetnice Republike Turske. Uz nastupe s međunarodnim pijanistima poput Caroline Fischer (Njemačka) i Alda Ragonea (Italija), Aydınoğlu aktivno djeluje i kao pedagoginja, vodeći majstorske radionice u Italiji, Albaniji i Sjevernoj Makedoniji. Godine 2023. osnovala je Heritage Ensemble, s kojim je nastupila kao solistica i dirigentica u djelima C. P. E. Bacha.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama. Saznaj više