Srijeda, 24. rujna
Crkva Sv.Nikole, 20.00 sati 

Francesca Lombardi Mazulli, sopran
Camerata Kilkenny 
Bojan Čičić, violina
Marja Gaynor, violina
Sarah McMahon, violončelo
Malcolm Proud, čembalo

Georg Friedrich Händel
Dietro l’orme fugaci (Armida Abbandonata), HWV 105
Kantata za sopran, dvije violine i basso contiuno
Recitativo: Dietro l'orme fugaci 
Aria: Ah! crudel e pur ten vai 
Recitativo: Per te mi struggo, infido 
Aria: Venti, fermate 
Recitativo: Ma che parlo, che dico? 
Aria: In tanti affanni miei 

Georg Muffat
Sonata u D-duru za violinu i basso continuo
Adagio
Allegro
Adagio
Allegro
Adagio

Georg Friedrich Händel
Agrippina condotta a morire , HWV 110 
Kantata za sopran, dvije violine i basso continuo
Recitativo: Agrippina condotta a morire
Aria: Se infelice al mondo vissi
Recitativo: Ma che parlo?
Aria: Non ho cor che per amarti
Recitativo: Dunque è vero, o Cielo!
Aria: Col peso del tuo amor 
Recitativo: Or ch'è tempo di morire 
Aria (Finale): Come, oh Dio!

Francesca Lombardi Mazzulli diplomirala je na Konzervatoriju Giuseppe Verdi u Milanu, a drugi stupanj završila je na Konzervatoriju Girolamo Frescobaldi u Ferrari. Usavršavala se kod Mirelle Freni, Luciana Pavarottija, Sonie Prine i Fernanda Ope, a trenutno je na usavršavanju kod Vivice Genaux i Francesca Miottija. Dobitnica je brojnih priznanja među kojima se izdvaja nagrada festivalskog žirija Varaždinskih baroknih večeri, drugo mjesto na natjecanju Pietà dei Turchini u Napulju te plasman u finale Händelova pjevačkog natjecanja u Londonu. Specijalizirana je za barokni repertoar te redovito nastupa s najistaknutijim ansamblima i dirigentima posvećenim povijesnoj interpretaciji kao što su Europa Galante (Fabio Biondi), Les Talens Lyriques (Christophe Rousset), Accademia Bizantina (Ottavio Dantone), Modo Antiquo (Federico Maria Sardelli) i Arte del Mondo (Werner Ehrhardt). Nastupala je na brojnim festivalima diljem Europe i svijeta: Händel Festspiele Halle, Innsbrucker Festwochen, Resonanzen u Beču, Styriarte u Grazu, Enescu Festival u Bukureštu, Valletta Baroque Festival, Festival Misteria Paschalia u Krakovu i drugima. Poseban interes gaji prema baroknom glazbenom kazalištu, te je sudjelovala u obnovi zaboravljenih djela ulogama u operama La Rosinda, Artemisia i Veremonda Francesca Cavallija, Achille in Sciro (Sarro), La Dori (Cesti), Antigono (Gluck), kao i u klasičnim opernim naslovima – Cleopatra (Giulio Cesare), Oberto (Alcina), Vitellia (La clemenza di Tito), Donna Elvira (Don Giovanni) i Angelica (Orlando). Nastupala je i izvan Europe – u Japanu, Koreji, SAD-u, Kolumbiji i Butanu – te je surađivala na brojnim opernim i koncertnim projektima koji spajaju različite kulturne kontekste. Objavila je niz zapaženih snimaka za izdavačke kuće Glossa, Berlin Classics, Oehms Classics i Deutsche Harmonia Mundi. 

Ansambl Camerata Kilkenny, specijaliziran je za izvedbu barokne glazbe na povijesnim instrumentima, a  osnovali su ga irski čembalist i orguljaš Malcolm Proud te švicarska violinistica Maya Homburger. Mnogi njihovi programi povezuju glazbu 17. i 18. stoljeća s djelima suvremenih skladatelja. Svoj prvi koncert Camerata Kilkenny je održala u sklopu Kilkenny Arts Festivala u kolovozu 1999. i od tada je nastupala u Švicarskoj, Austriji, Njemačkoj, Italiji, Finskoj, Belgiji, Estoniji, Hrvatskoj, Malti te na svim vodećim glazbenim festivalima u Irskoj. Među njihovim CD izdanjima ističu se Misterijske sonate H.I.F. Bibera s Mayom Homburger (nagrađene uvrštenjem na “Bestenliste” prestižne njemačke nagrade Preis der deutschen Schallplattenkritik 2007), Muzička žrtva J.S. Bacha (2010.), Bach Arias and Swedish Folk Chorales sa sopranisticom Marijom Keohane (2018) te The Piper and the Fairy Queen s Davidom Powerom na irskim gajdama (2018).

Violinist hrvatskog porijekla Bojan Čičić, ubraja se među vodeće glazbenike specijalizirane za glazbu 17. i 18. stoljeća. Koncertni je majstor ansambla Academy of Ancient Music, a redovito nastupa i kao voditelj uglednih ansambala poput Lyra Baroque Orchestra, De Nederlandse Bachvereniging, Dunedin Consort, Slovenskog filharmonijskog orkestra te Phion Orkest van Gelderland & Overijssel. Osnovao je i vlastiti ansambl Illyria Consort s kojim istražuje manje poznati barokni repertoar, osobito s područja Habsburške Monarhije i Mletačke Republike. Njihova izdanja za Delphian Records – Carbonellijeve sonate, Jarnovićevi violinski koncerti, Adriatic Voyage i Pyrotechnia – osvojila su prestižne nagrade i međunarodne pohvale. Od 2016. predaje baroknu violinu na Royal College of Music u Londonu, a 2025. postao je umjetnički ravnatelj američkog ansambla Lyra Baroque Orchestra. Njegova snimka Bachovih Sonata i partita bila je nominirana za više uglednih nagrada, a album s violinskim sonatama Heinricha Bibera časopis Gramophone proglasio je snimkom mjeseca.

Rodom iz Finske, Marja Gaynor je violinistica i violistica koja živi i djeluje u Corku. Članica je Irskog baroknog orkestra, a nastupala je i s Irskim komornim orkestrom te ansamblima kao što su Ensemble Marsyas, Dunedin Consort, London Handel Players te Helsinki Baroque Orchestra. Svestrana je glazbenica koja se podjednako dobro snalazi u različitim glazbenim stilovima, vrsna je improvizatorica, a djeluje i kao aranžerka i umjetnička voditeljica. Među njezinim nadolazećim projektima su turneje komorne glazbe sa Solas Quartetom i ansamblom The Vanbrugh te nastupi i aranžmani u triju s uilleann sviračem Davidom Powerom i flamenco gitaristom Johnom Walshom. Predaje violinu i komornu glazbu na MTU Cork School of Music.

Irska violončelistica Sarah McMahon voditeljica je dionice violončela u nizu uglednih ansambala kao što su  Academy of Ancient Music, Irish Baroque Orchestra, London Handel Players, Ensemble Marsyas i Camerata Kilkenny, surađujući s istakutim umjetnicima poput Petera Whelana, Malcolma Prouda, Richarda Egarra i Laurencea Cummingsa. Redovito nastupa i kao gostujuća  voditeljica dionice violončela s Orchestra of the Age of Enlightenment, Aurora Orchestra, Arcangelo, Florilegium, Scottish Chamber Orchestra i Dunedin Consort. Veliku strast gaji prema komornoj glazbi te je suosnivačica gudačkog kvarteta Callino. Njihova najnovija snimka Haydnovog djela Sedam posljednjih Kristovih riječi, objavljena za izdavačku kuću Coro, dobila je izvrsne kritike. Suradnja na toj skladbi s kanadskim redateljem Kavehom Nabatianom premijerno je prikazana na Međunarodnom filmskom festivalu u Rotterdamu 2019. godine, a zatim je izvedena i u Montrealu. Na Kraljevskom glazbenom koledžu u Londonu i na Berwick Academy Sveučilišta u Oregonu predaje povijesni violončelo.

Nakon što je 1982. godine osvojio prvu nagradu na Međunarodnom čembalističkom natjecanju u Edinburghu, Malcolm Proud ostvario je zapaženu međunarodnu karijeru kao solist i član komornih sastava na čembalu i orguljama. U razdoblju od 1980. do 1981. usavršavao se na Konzervatoriju u Amsterdamu kod Gustava Leonhardta. Kao predani komorni glazbenik, surađivao je s brojnim uglednim glazbenicima specijaliziranim za ranu glazbu kao što su violinisti Maya Homburger i Pavlo Beznosiuk, flautisti Wilbert Hazelzet, Rachel Brown i Lisa Beznosiuk, te pjevači Emma Kirkby, Lenneke Ruiten, Mark Padmore, Maarten Koningsberger, John Elwes, Isabelle Poulenard i Maria Keohane. Snimio je više od pedeset nosača zvuka i nastupao diljem Europe, Sjeverne Amerike i Japana s uglednim ansamblima i solistima, uključujući Irish Baroque Orchestra, English Baroque Soloists, Academy of Ancient Music, Purcell Quartet, Concertgebouw Chamber Orchestra, Akademie für Alte Musik Berlin i Orchestra of the Age of Enlightenment. Počasni je orguljaš katedrale St Canice’s u Kilkennyju, a održao je recitale na povijesnim orguljama u Valère-Sionu (Švicarska), Mantovi (Italija), Frederiksborgu (Danska) i Ottobeurenu (blizu Münchena, Njemačka).

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama. Saznaj više