Subota, 20. rujna
Dvorac Opeka, 17.00 sati

Musica Cubicularis
Helena Bregar,
sopran
Maruša Brezavšček, blok-flauta,
barokni fagot
Mojca Gal,
violina, barokni ples
Domen Marinčić,
viola da gamba
Tomaž Sevšek,
čembalo

Louis-Nicolas Clérambault 
L’Isle de Délos (Otok Delos)
(Cantates françoises, Livre IIIe, 1716)
Prelude
Air  
Air de Musette 
Air tendre 
Recitatif 
Air

François Couperin 
Le Rossignol en Amour (Zaljubljeni slavuj)
(Troisième Livre de Pièces de Clavecin, 1722)

Marc-Antoine Charpentier 
Sans frayeur dans ce bois (Bez straha u ovoj šumi) /Chaconne/

François Couperin 
Sarabande (Tendrement/Nježno/Tenderly) 
Chaconne (Légère/Lagano)
(Les goûts-réunis, Treizième Concert/Ponovno ujedinjeni ukusi, 13. koncert/Tastes-reunited, 1724)

Gaspard Le Roux 
Suite II u D-duru/
(Pièces de clavessin, 1705)
Allemande grave  
Courante 
Sarabande 
Gavotte en rondeau

Michel Pignolet de Montéclair 
La bergère (Pastirica)
(3e livre de cantates, 1728)
Air – Recitatif – Air

Michel Richard Delalande 
Passacaille ou Grande Pièce
(Simphonies pour les soupers du Roy/Simfonije za kraljeve večere, Première Suite)

Ansambl Musica cubicularis je od utemeljenja 2004. godine posvećen izvođenju rane glazbe na povijesnim glazbalima. Na svoje programe uključuje manje poznata ili još neobjavljena djela, također operne arije iz arhiva grofova Attems u Slovenskoj Bistrici, motete i duhovne dijaloge iz arhiva koparske katedrale, glazbu iz franjevačkog samostana u Novom Mestu, koncerte iz ptujske zbirke, renesansnu glazbu posvećenu članovima obitelji Khisl i repertoar koji se nekad čuvao u arhivu ljubljanske katedrale. Ansambl nastupa u Sloveniji, Austriji, Italiji, Njemačkoj, Hrvatskoj, češkoj, Španjolskoj i Švicarskoj. Surađuje s domaćim i inozemnim glazbenicima, poznatim specijalistima kao što su Manfredo Kraemer, William Dongois, María Cristina Kiehr in Edoardo Torbianelli. Krajem 2021. ansambl je u Švedskoj  snimio nosač zvuka s motetima I instrumentalnim djelima Isaaca Poscha.

Sopranistica poljsko-slovenskog porijekla, Helena Bregar, studirala je na Muzičkoj akademiji u Bydgoszczu, a diplomirala na Pôle Supérieur Paris Boulogne-Billancourt kod Isabelle Poulenard. Pjevala je u operama W.A.Mozarta, G.Rossinija, A.Campre, F.Cavallija i L. Rossija. Gostovala je u Pariškoj filharmoniji i u Cité de la Musique. Surađuje s ansamblima Compagnie La Tempête, Flores Myrtae, Musiciens de Saint-Julien i Vox Cantoris, a vodi i svoj ansambl La Sensible. Bavi se tradicionalnim slavenskim pjevanjem, među ostalim i kao solistica ansambla  Kapela OldNova, a zanima je alternativno kazalište i barokni ples.

Mojca Gal je violinistica, plesačica i koreografkinja. Na Scholi Cantorum Basiliensis je studirala baroknu violinu kod  Amandine Beyer I povijesni ples kod  Barbare Leitherer. Usavršavala se kod  Dede Cristine Colonne, Christine Bayle, Marie-Geneviève Massé i Gillese Poiriere.  Vodi vlastiti ansambl Ad Fontes te surađuje s ansamblima Freitagsakademie Bern, Arabesque i Odyssée. Balet je učila prema Cecchettijevoj  metodi kod Penelope Robinson-Debatin, a trenutno se usavršava kod kanadskog koreografa Edmunda Fairfaxa. 

Maruša Brezavšček podjednako se posvećuje ranoj i suvremenoj glazbi za blok flautu. U posljednje se vrijeme sve više etablira i kao interpretkinja na baroknom fagotu i dulcijanu. Studirala je na  Scholi Cantorum Basiliensis i na Sveučilištu Mozarteum u Salzburgu, bila na razmjeni u Barceloni te se usavršavala u Brescii. Trenutno predaje blok flautu na Akademiji za glasbo u Ljubljani, a živi u Baselu. Dobitnica je brojnih nagrada kao solistica i u komornim sastavima. Suosnivačica je ansambala Duo Decima (suvremena glazba), Ensemble Bastion (barokna glazba) i Ensemble Pampinea (srednjovjekovna glazba).

Domen Marinčič nastupa diljem Europe, u SAD-u, Kanadi, Kini, Koreji i Vijetnamu. Sudjelovao je u snimanju četrdeset nosača zvuka za izdavačke kuće kao što su Accent, BIS, Harmonia Mundi France in Sony/DHM. Posljednjih godina vodi orkestralne projekte u Sloveniji, Hrvatskoj I Finskoj;  između ostalog izveo je oratorije A. Scarlattija, A. Stradelle i B. Pasquinija te rekvijem Jeana Gillesa. Kao predavač gostuje na akademijama u Veneciji, Münchenu, Detmoldu, Bremenu, Essenu, Freiburgu, Baselu, Helsinkiju, Salzburgu, Linzu i Beču. Od jeseni 2021. je profesor na Visokoj školi za glazbo i kazalište u Hamburgu.

Tomaž Sevšek je na Visokoj školi za glazbu u Freiburgu studirao orgulje u klasi  Zsigmonda Szathmaryja i čembalo u klasi  Roberta Hilla. Usavršavao se na Eastman School of Music u Rochesteru (SAD) kod Davida Higgsa i Arthura Haasa. Nastupa u Sloveniji, Njemačkoj, Austriji, Italiji, Francuskoj, Španjolskoj, Hrvatskoj i Švicarskoj te surađuje s brojnim međunarodnim ansamblima i orkestrima. Koncertirao je na važnim povijesnim glazbalima, uključujući i najstarije orgulje na svijetu u Sionu u Švicarskoj. Posebno ga zanima klavikord te zaboravljeno glazbalo - francuski umjetnički harmonij. 

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama. Saznaj više