Marta Lončar, sopran
Diego Leverić, lutnja

 

Program:

Air de cour

Sébastien Le Camus (1610 – 1677): Laissez durer la nuit
Robert de Visée (c. 1655 – 1732/33): Suita br. 1 u g-molu
Prelude
Allemande
Courante
Sébastien Le Camus: Amour, cruel amour
Michel Lambert (1610 – 1696): Ma bergère est tendre et fidelle
Robert de Visée: Suita br. 1 u g-molu
Sarabande
Rondeau “La Montfermeil”
Gigue
Sébastien Le Camus: On n’entend rien dans ce bocage
Forêt solitaires et sombres
Robert de Visée: Suita br. 2 u B-duru
Prelude
Allemande
Courante
Michel Lambert: Jugez de ma douleur
Ombre du mon amant
Robert de Visée: Suita br. 2 u B-duru
Menuet en Rondeau
Gavotte en Rondeau & Contrepartie
Rondeau “La Muzette”
Michel Lambert: Vos méspris chaque jour me causent mille alarmes

 

Marta Lončar, svestrani je sopran sa specijalizacijom iz baroknog i klasičnog pjevanja. Pjevala je u vokalnom ansamblu Antiphonus (2006-2014), s kojim je izvodila glazbu iz razdoblja od srednjeg vijeka do suvremene glazbe. Završila je studij baroknog pjevanja (2017) i klasičnog pjevanja (2019) na Kraljevskom konzervatoriju u Den Haag-u u Nizozemskoj. Prije studija u Nizozemskoj, a nakon završenog studija glazbene teorije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, radila ja u glazbenim školama u Hrvatskoj kao profesor glazbenih teorijskih predmeta. Za vrijeme studija u Nizozemskoj sudjelovala je u mnogim projektima Kraljevskog konzervatorija kao solist. Jedan od važnijih projekata, u kojima je nastupila kao solist bili su solo pjesme A. Diepenbrock-a u maloj dvorani Concergebouw Amsterdam i TivoliVredenburg Utrecht. U nekim od ostalih projekata nastupila je: kao “Druga Izraelka” u oratoriju Israeliten in der Wüste C.P.E. Bach-a na festivalu Musica sacra u Maastrichtu, kao “Didona” u koncertnoj izvedbi opere Dido and Aeneas H. Purcell-a, kao “Poppea” u poluscenskoj izvedbi opere L’incoronazione di Poppea, kao “Filia” u oratoriju Jephte Carissimi-ja. Najistaknutiji zborski projekt u kojem je sudjelovala za vrijeme studija je Misa u h-molu, J. S. Bach-a na Juilliardu u New York-u u Bostonu. Redovito se pojavljuje kao solist u baroknim kantatama i oratorijima. Nedavno je nastupila kao solist u djelima: Misa u h-molu, Muka po Mateju i Magnificat J. S. Bach-a, Dixit Dominus A. Vivaldi-ja. Kao zborski pjevač sudjeluje u radu zborova: Nizozemski radio zbor, Rotterdamski simfonijski zbor, Bachkoor Holland, Zbor HRT-a.

 

Diego Leverić, u umjetnosti kao Edicole Grevi je lutnjist koji svira na autentičnim baroknim lutnjama. Njegov prvi solistički CD “Weiss à Rome” Amadeus, poznati talijanski glazbeni časopis nagrađuje s maksimalnih 5 zvjezdica za umjetnički i tehnički aspekt. U rujnu 2020 izlaze dvije suite “2138!”, projekt posvjećen J.S. Bach-u. Sa svojim ansamblom ArtiCoolAzione i sa kontratenorom Leandrom Marziotteom izdao je neizdane napuljske kantate za priznatu izdavačku kuću Arcana (Outhere). Koncertirao je diljem Europe, u Argentini, Brazilu, Siriji, Japanu i u Kini a najznačajnija mjesta su: konzervatorij Tchaikovski u Moskvi, Shanghay Symphony Hall, Fudan Univesrity u Shanghaju, Konzervatorij Antonio Vivaldi u Alessandriji, festival Sanssouci u Podstamu, Varaždinske barokne večeri.