26. rujna 2009. J.Kowalska, P. Esswood

Poljska sopranistica Jolanta Kowalska diplomirala je solopjevanje na Glazbenoj akademiji u Krakowu a aktualno živi u Londonu gdje studira u razredu Ameral Gunson na Guildhall School of Music and Drama. Sudjelovala je na brojnim majstorskim tečajevima koje su vodili Barbara Schlick, Paul Esswood, Liob Braun, Ryszard Karzykowski i dr. Dobitnica je niza prestižnih nagrada na natjecanjima, u Slovačkoj (Vrable, 2007. godine), Poljskoj (Wroclaw, 2007. godine), a 2008. godine pobijedila je na natjecanju Christa Bach Foundation u Leipzigu i na London Bach Society Singers. U Krakowu je surađivala s vokalnom grupom Capella Cracoviensis izvodeći djela W. A. Mozarta, J. S. Bacha i G. F. Händela, a u Londonu nastupa s ansamblom The Musicke Companye, te sa čembalisticom Helen Rogers. S dirigentom Paulom Esswoodom sudjelovala je u nizu projekata izvodeći Bachove, Vivaldijeve i Händelove oratorije.

Britanski kontratenor Paul Esswood jedan je od vodećih svjetskih kontratenora koji je nastupao u opernim kućama diljem Europe i u SAD-u, a bio je prvi kontratenor koji je ikada pjevao u milanskoj Scali. Kao koncertni pjevač nastupao je u najznačajnijim svjetskim glazbenim središtima a snimio je više od 150 nosača zvuka, uključujući Bachova, Monteverdijeva i Purcellova vokalno-instrumentalna djela kao i bogati izbor solo popjevaka.

Djeluje kao profesor barokne vokalne interpretacije na Kraljevskoj glazbenoj akademiji u Londonu. Kao gost profesor predaje na Akademiji za glazbu u Gdanjsku. Osnivač je i voditelj ansambla Pro Cantione Antiqua, a kontinuirano nastupa i s The Musicke Companye, sa čembalisticom Helen Rogers i lutnjistom Jürgenom Hübscherom. Koristeći svoje veliko iskustvo sve se češće javlja kao dirigent. Zanimljivo je da je izvodio i snimio djela hrvatskog skladatelja Amanda Ivančića, Misu u C-duru, Te Deum i arije. Paul Esswood je poznat varaždinskoj publici. Ravnao je Cavallijevom operom Pompeo Magno, prvom suvremenom izvedbom 2002. godine, programom koji je bio ovjenčan Nagradom Ivan Lukačić, a 2003. godine je pjevao s muškim ansamblom Pro Cantione Antique. Sa Zagrebačkim je solistima izveo Vivaldijeva i Scarlattijeva djela.

Pavao Mašić je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomirao čembalo u razredu Višnje Mažuran i orgulje u razredu Marija Penzara. U okviru poslijediplomskog studija na Conservatoire de musique u Lausanni u razredu Kei Koto nastavio je proučavati interpretaciju renesansne i barokne glazbe za instrumente s tipkama, s osobitim naglaskom na djela francuskih skladatelja. Redovito pohađa majstorske tečajeve i među voditeljima su orguljaši i čembalisti Anđelko Klobučar, Daniel Roth, Luigi Ferdinand Tagliavini, Christoph Bosser, Laurence Cummings, Robert Hill i dr. Nastupa na festivalima u Hrvatskoj (Varaždinske barokne večeri, Zagrebački barokni festival, Festival Sv. Marka, Orgulje Heferer) i inozemstvu (Itinerari organistici Trieste, Orgel im Schwarzwald Freiburg, Organi antichi Bologna, Ciclo d’organo Zaragoza).

 Program:

Subota, 26. rujna 11.00 sati Dvorac Trakošćan, Viteška dvorana

Koncert uz baroknu kavu

 

Jolanta Kowalska, sopran

Paul Esswood, kontratenor

Pavao Mašić, čembalo

“Arie e Duetti Amorosi”

Barokne ljubavne arije i dueti iz Londona i Venecije

 

Barbara Strozzi Che dolce udire (Canto di Bella Bocca),duet

(1619. – 1664.)

Giulio Caccini Amarilli mia bella, arija

(1560 – 1618)

Barbara Strozzi Moralita Amorosa (Op.3), arija

 

Benedetto Marcello L’usignolo che il suo duolo, kantata

(1686. – 1739.) Arija

Recitativ

Arija

Antonio Lotti Querèla amorosa (The Amorous Lawsuit), duet

(c. 1667. – 1740.) [Allegro] – Adagio

Allegro

Georg Friedrich Händel Suita u F-duru

(1685. – 1759.) Adagio

Allegro

Adagio

Allegro

Claudio Monteverdi Maledetto sia l’aspetto, arija

(1567. – 1643.)

Georg Friedrich .Händel Tacerò, arija iz opere Aggripina

(1685. – 1759.)

Claudio Monteverdi Pur ti Miro, L’Incoronazione di Poppea,duet

**************

 

 

 

Henry Purcell Now the maids and the men (The Fairy Queen)

(1659. – 1695.) (Dijalog između Corridon i Mopsa)

 

If music be the food of love, arija

Lost is my quiet, for ever, duet

Oh, the sweet delights of Love, duet

Sweeter than roses, arija ”

My dearest, my fairest, duet ”

Georg Friedrich Händel Chaconne s varijacijama u G -duru, HWV 435

 

Thomas Arne When daises pied

(1710. – 1778.)

Georg Friedrich .Händel Prizor iz 1. čina opere Teseo

Commanda dunque, oh bella, recitativ

Ah! Cruda gelosia!, arija

Dunque all’affetto mio fede non presti?, recitativ

Addio!, duet

Cijena ulaznice 100 kn / 15 Eura